مهمترین مؤلفه جدی در سازمان توسعه فروش و بازاریابی است

به گزارش پایگاه ه خبری گروه هتلهای کوثر، اولین جلسه شورای مدیران سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر روز سه شنبه مورخ 17 تیر ماه 99 در دفتر مدیر عامل سازمان، آقای علی دستجردی برگزار شد.
جلسه که با قرائت آیاتی از کلام الله مجید شروع و آقای دستجردی با آرزوی گشایش در کسب و کارها و رفع بلا در این ایام که کشور عزیز ایران و سایر کشورهای دنیا با ویروس کرونا درگیر هستند، سلامتی همه و شفای کامل بیماران را از درگاه خداوند منان آرزو کردند.

در ادامه این جلسه مدیرعامل سازمان نسبت به فضای کاری و حوزه ستادی برای تصمیم گیری درست و نظارت دقیق و انجام صحیح امورات محوله نکاتی را عنوان کردند.


ایشان مهمترین مولفه جدی در سازمان و واحدهای تابعه را توسعه فروش و بازاریابی دانست و این مولفه را به عنوان مولفه‌ای پیشران و حیاتی که موجب رشد اقتصادی و کسب درآمد و فروش بیشتر و در صدر همه برنامه‌های آتی سازمان باشد، دانستند و به عنوان اولین گام در جهت پیشبرد اهداف سازمان به سمت داشتن یک بنگاه اقتصادی سود ده از تمامی معاونین، مدیران اجرایی و کارمندان خواستند با درک متقابل، داشتن ادبیات مشترک و فکر مشترک با برنامه ریزی و خرد جمعی در این زمینه کوشش و جهت پیشرفت و حاصل این گام بزرگ تلاش کنند.
مدیر عامل سازمان از کلیه همکاران سازمان خواهان  توجه ویژه به فرمایشات مقام معظم رهبری با توجه به نامگذاری سال 99 بنام جهش تولید و استفاده از ظرفیت‌های سازمان در حوزه فروش و ارائه خدمات در این مسیر شدند و انجام آن را به بهترین شکل ممکن و با رعایت کامل کیفیت و استانداردهای موجود اداره کنند.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش