علی عباس کمری در پیامی ضمن کسب حلالیت از همکاران گروه هتل های کوثر خداحافظی کرد

به گزارش پایگاه خبری گروه هتل‌های کوثر، دکتر علی عباس کمری در پیامی از کلیه همکاران خود در سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر و گروه هتل‌های کوثر خداحافظی کرد
متن این پیام بدین شرح است:
دوستان و همکاران گرامی

هر چند سلام سر آغاز دردناک خداحافظی است. ولی بگذارید این خداحافظی به امید درپیش بودن سلامی نو باشد.
اکنون که قرعه برای خدمت در سنگری دیگر برای اینجانب فراهم گردیده است، فرصت را مغتنم شمرده و به پاس همکاری، لطف و همدلی کلیه همکاران قدیمی و دوستان عزیزی که از آشنایی با آنان به خود می بالم و همواره یاریگر اینجانب بوده اند سپاسگزاری ‌نمایم.
با اذعان به این حقیقت که، آنچه محقق شده، لطف پروردگار و آنچه مانده، بضاعت ناچیز این بنده بوده است، کلیه دوستان و همکاران صمیمی ام در سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر و گروه هتل‌های کوثر را به خدا می سپارم و صمیمانه درخواست دارم قصور و کاستی هایم را با دیده رحمت، بر من ببخشایند و عاجزانه تقاضای حلالیت از فرد فردتان را دارم.
امید که درکارهایتان، موفقیت رفیق راهتان باشد و نتیجه همدلی و اتحاد در برابر مشکلات به کامتان و با قدرت و انرژی بیش از قبل در حمایت از مدیر عامل‌ محترم جدید سازمان جناب آقای علی دستجردی قدم بردارید.
در سایه عنایات امام عصر (عج)، برای همگی آرزوی توفیق و سربلندی از درگاه ایزد‌منان را دارم.

با تشکر/ علی عباس کمری

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش