زادآوری گوزرن قرمز (مرال) در مجموعه فرهنگی تفریحی ایثار از توابع گروه هتل‌های کوثر

به گزارش پایگاه خبری گروه هتل‌های کوثر، گوزن قرمز (مرال) در مرکز حیاط در مرکز تیمار و نگهداری گونه های جانوری مجتمع ایثار در استان البرز در کوهسار ساوجبلاغ در محیطی بسته و محافظت شده زایمان کرد.
مرال یکی از بزرگترین انواع گوزن و بزرگترین گوزن بومی ایران است و با این که در گذشته جمعیت بسیار زیادی در اغلب نواحی جنگلی سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز و دامنه‌های زاگرس داشت، امروزه تنها در برخی از ارتفاعات دور از دسترس البرز مرکزی و شرقی پیدا می‌شود. این گوزن در سال های اخیر مورد حمایت مردم و محیط بانان و شکارچیان قدیمی قرار گرفته و با این حمایت ها جمعیت این گوزن در پارک ملی گلستان روز به روز بیشتر می شود.
دهکده تفریحی ایثار در مرکز حیاط وحش خود افتخار دارد که در دامنه رشته کوه های البرز مرکزی شرایط بسیار مناسبی برای نگهداری یکی از ارزشمندترین گله های مرال این گونه ارزشمند فراهم آورد و در اردیبهشت 1399 با شادکامی خبر تولد این نوزاد ارزنده را به حامیان حیاط وحش ایران بشارت و شادباش دهد.
در ضمن همه علاقه‌ مندان می توانند از دهکده تفریحی ایثار(دهکده آرامش) که از مناطق مهم گردشگری در استان البرز در کوهسار است دیدن و از محیط آن لذت ببرند.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش