دکتر علی عباس کمری در پیامی فـرا رسیدن لیـالی قدر و سالروز شهادت حضرت علی(ع) را تسلیت گفتند

به گزارش پایگاه خبری گروه هتلهای کوثر، دکتر علی عباس کمری مدیر عامل سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر در پیامی  فرا رسیدن لیالی قدر و سالروز شهادت مولی الموحدین حضرت علی (ع) را به کلیه همکاران و تمامی ارادتمندان و سوگواران آن حضرت تسلیت و تعزیت گفتند.
در متن این پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
شب‌هاي قدر و هنگامه نزول قرآن از راه رسيد و بندگان را فرصتی ارزشمند فراهم شد تا در این ليالي پر نور بار ديگر آینه دل از زنگار گناه و معصیت، پاک کرده و دمي را در سايه بندگي و عبوديت، به تزکیه نفس و رسيدن به خلوص معنوي سپري کنند.
بندگان مخلص خداوند در این شب های اشک و دعا و استغاثه، سوگوار مولای عدالت گستری هستند که در محراب عبادت با شمشیر نفاق و کینه به خون نشست تا ندای فزت و رب الکعبه اش در ورای قرون و اعصار، زیباترین تجلی اخلاص و بندگی باشد. بزرگ مردی که ملائک شهامت و رشادت او را در خيبر و خندق و بدر و حنين ستودند. او که با سيره و سبک زندگي خود در همه عرصه ها درس آزادگي، گذشت، فداکاري، عدالت محوری و حق طلبی را به جهانیان آموخت. اينک که در شب‌هاي پر برکت قدر بار ديگر توفيق عبادت و بندگي و بهره‌گيري از معنويات خوان گسترده الهي نصيب همه بندگان شده، با ياد مولی الموحدین حضرت علي (ع) زير باران رحمت «ليله القدر» مي‌ايستيم تا جان‌هايمان تطهير شود و با درک درستی از ماموریت انسان در جهان هستی راه خویش را به سوی سعادت دنیا و آخرت هموار کنیم .
در این بحران و گرفتاری که تمام مردم دنیا و نیز ما را گرفتار نموده و شیوع ویروس کرونا همه را سراسیمه کرده است با تمام وجود و خلوص از خداوند بخواهیم به برکت وجود این شبهای عزیز این بلا را از سر تمام مردم دنیا به ‌ویژه مردم شریف ایران اسلامی رفع فرماید.
اینجانب فرارسیدن ایام معنوی و متبرک لیالی قدر و شهادت مظهر صلابت، الگوی راستین عدالت و مولای متقیان حضرت علی(ع) را به کلیه کارکنان سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر و واحدهای تابعه گروه هتلهای کوثر و خانواده محترمشان تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.
اميد که با پيروي از منش و سيره حضرت اميرالمومنين(ع) توفیق دستگيري از نيازمندان و ياري محرومان را یافته و در زمره رهروان واقعی آن حضرت قرار گیریم.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش