مجمع عمومی سازمان مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر برگزار شد

مجمع عمومی سازمان مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر صبح روز پنجشنبه 31 تیرماه با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره و جمعی از مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران در محل سالن جلسات حوزه ریاست بنیاد برگزار شد.

علی دستجردی، مدیرعامل سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر در این نشست به خدمات صورت گرفته توسط این سازمان به جامعه ایثارگری پرداخت و گفت: خدمات رفاهی و اقامتی به بیش از 20 هزار نفر شب به خانواده‌های معزّز شاهد و ایثارگران ارائه شد و با توجه به شیوع ویروس کرونا و در جهت تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران علاوه بر رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی بر اساس مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا و همچنین هماهنگی به عمل آمده با معاونت‌های فرهنگی و آموزشی و بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران ارائه خدمت به این عزیزان از حالت اردویی خارج و بصورت خانوادگی انجام شد.

 


دستجردی با اشاره به اسناد بالادستی سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر و ارائه خدمت به جامعه ایثارگری خاطرنشان کرد: علی‌رغم مشکلات موجود با مدیریت مهندس اوحدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و اهتمام جدی ایشان برای حل مشکل ایثارگران، هیچ یک از واحدهای سازمان مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر تعطیل نشده است و تلاش ما به خدمت به جامعه ایثارگری معطوف بوده است.

 


وی همچنین جزئیات برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت سازمان مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر را تشریح کرد و گفت: طرح‌های میان مدت سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر با تأکید بر تعهد به مأموریت ذاتی سازمان در ارائه خدمات به خانواده معزّز شهدا و ایثارگران و متناسب با فرامین ابلاغی مقام معظم رهبری در قالب طرح‌های حال خوب، میمنت، سپاس، کرامت، کارت گردشگر، رئوف، ایثار و شاهدان ارائه شده است.

 

مدیر عامل سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر اقدامات هیئت مدیره برای ساماندهی امور با توجه به سیاست‌های تکلیفی دفتر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و همچنین خط مشی ابلاغی معاون محترم رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با سرفصل‌های حوزه منابع انسانی، حوزه بازاریابی، فروش و تکنولوژی و حوزه اداری مالی را تشریح کرد.

 


در این نشست عملکرد سازمان مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر مورد بررسی قرار گرفت و دستور کار مطروحه به تصویب مجمع رسید.
در این نشست محمود باقری مشاور مالی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد، سید مصطفی رحمانی خضری  مدیرکل امور اقتصادی و امور مجامع بنیاد، جمعی از مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران و دیگر اعضای هیئت امنا حضور داشتند.

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش