آئین افتتاحیه بازسازی و راه اندازی واحدهای اقامتی هتل کوثر رامسر در روز بزرگداشت شهدا برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان مجتمع های فرهنگی سیاحتی کوثر، روز یکشنبه 22 اسفند آئین افتتاحیه بازسازی و راه اندازی واحدهای اقامتی هتل کوثر رامسر در روز بزرگداشت شهدا  با حضور برخی از خانواده‌های  معظم شهدا و ایثارگران، فرماندار و امام جمعه شهر رامسر و تعدادی از  مسئولین عالی رتبه برگزار شد.


هدف از اجرای این پروژه با توجه به ماموریت‌های ذاتی سازمان در راستای ارائه خدمت به خانواده‌های معظم شهید و ایثارگر و حفظ، نگهداری و ارتقای عملکرد مجموعه دارائی‌های در اختیار بوده و  بهره برداری از این پروژه در شرایط کرونا، دستاوردی مهم و از افتخارات سازمان به شمار می‌آید زیرا توانسته با مدیریت زمان و هزینه، شعار سال 1400 « تولید؛ پشتیبانی‌ها؛ مانع زدایی‌ها» را تحقق بخشد.

 بهره‌گیری از فرصت‌های جدید، افزایش ظرفیت ارائه خدمات اقامتی، صیانت از اشتغال و جلوگیری از بیکاری از جمله دستاوردهای اصلی ارزش‌آفرینی ایجاد شده از دیگر اهداف این پروژه بوده است. 

 

 
در ادامه این مراسم 100 اصله نهال مثمر و با حضور خانواده معظم شهدا در نهالستان ایثار هتل کوثر رامسر با الصاق تمثال شهدا غرس گردید. 

سازمان مجتمع های فرهنگی سیاحتی کوثر، از روز یکشنبه 15 اسفند روز درختکاری و هفته منابع طبیعی و تقارن با اعیاد شعبانیه و روز بزرگداشت شهدا  (22 اسفند)  در اقدامی بی‌سابقه طرح کاشت بیش از 202 هزار نهال  با عنوان  « نهال ایثار» با شعار به یاد هر شهید یک درخت را برای دومین سال در واحدهای تحت پوشش سازمان (مجتمع‌های فرهنگی و گردشگری کوثر واقع در استانهای البرز(کردان)، اصفهان (ملک شهر) و آذربایجان شرقی(بستان آباد) و هتل‌های ‌کوثر واقع در استانهای گیلان (هتل سفیدکنار بندر انزلی)، خراسان (هتل ثامن مشهد)، مازندران (هتل کوثر رامسر)، قم (هتل شاهد قم) را برگزار کرد.


طرح نهال ایثار با هدف زنده نگه داشتن نام شهدا، اشتغالزایی و حمایت از سرمایه داخلی، زیباتر کردن محیط زیست واحدهای تحت پوشش برای ارایه خدمات مطلوب به جامعه هدف، دوستدار محیط زیست و باقیات صالحات برگزار شد.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش