پیام تبریک مدیرعامل سازمان مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر

مهندس علی دستجردی مدیرعامل و نائب رئیس هیأت مدیره سازمان مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر، بمناسبت فرارسیدن ۱۳ رجب سالروز ولادت حضرت علی علیه السلام و روز پدر پیام تبریکی خطاب به کلیه کارکنان این سازمان و واحدهای تابعه  صادر نموده که متن این پیام بشرح ذیل می باشد:

بی تردید حضرت علی (ع) یاور راستین و همیشگی پیامبر گرامی اسلام(ص)، در ترویج و گسترش دین مبین اسلام و ارزش های الهی و توحیدی آن ، تلاش بسیار و نقش بسزایی داشته و عدالت بزرگترین شاخص بزرگ مردی است که در مسند قضاوت هیچگاه از آن عدول نکرد و همواره پیروان خود را به این امر الهی فرا خواند.
در آخرین روزهای ماه بهمن، ماه پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ، معطر به شمیم ولادت با سعادت امیرالمؤمنین حضرت علی بن ابیطالب (ع)، معرف والاترین مظهرعدالت، تلألودرخشان ولایت و تابندگی امامت است. آن امام همامی که مثال بی مانندی از انسان کامل و الگوی تام برای پیروان راستین اش می باشد و چراغی پرفروغ روشنابخش اهل یقین و معرفت است.
نامگذاری بحق و زیبای این روز به نام پدر، فرصتی است تا قدردان زحمات پدران خود باشیم و یاد تمامی پدران سفرکرده را گرامی بداریم و برای آنانی که از نور وجودشان و سایه پرصلابتشان بهره‌مندیم آرزوی سلامتی نمائیم.
بر خود لازم می دانم ضمن تشکر از همراهی و همدلی صمیمانه همه پرسنل گرامی در پیشبرد اهداف و مأموریت های این سازمان، این روز عزیز را به همه تلاشگران به خصوص پدران سخت‌کوش و متعهد تبریک عرض نموده و آرزو می نمایم در این روزهایی که هموطنان کشورعزیزمان درگیر مبارزه با  بیماری کرونا می باشد همه آنان بخصوص همکاران عزیز در صحت و سلامتی در کنار خانواده و فرزندان، روزهایی سرشار از برکت و موفقیت پیش رویشان باشد. ان شاءالله
علی دستجردی/ مدیرعامل و نائب رئیس هیأت مدیره 
25 /1400/11

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش