تشکیل ستاد عتبات عالیات در سازمان مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر

به گزارش روابط عمومی سازمان مجتمع های فرهنگی سیاحتی کوثر؛ روز شنبه مورخ 20 فروردین و بر اساس تدابير و دستور آقای مهندس علی دستجردی، مدير عامل و نایب رئیس هیات مدیره سازمان و به منظور ساماندهی، سازماندهی و اعزام آحاد جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران و سایر متقاضیان برای زیارت عتبات عالیات تشکیل شد.
بر اساس این گزارش، آقایان سیدناصر میرعیسی‌خانی معاون فرهنگي و امور ايثارگران سازمان به عنوان رئيس ستاد،  يونس يحيي مشاور مدير عامل و رئيس هيئت مديره شرکت خدمات گردشگری و زیارتی شاهدان کوثر به عنوان نايب رئيس ستاد، شعبانعلي اسدالهي، مشاور مدیر عامل سازمان در امور حج و زیارت به عنوان مدير اجرايي در عراق، جواد جعفري مدير عامل شرکت خدمات گردشگری و زیارتی شاهدان کوثر به عنوان دبير ستاد و مدير اجرايي و هماهنگي اعزام زائران، علي سليماني مدير روابط عمومي سازمان به عنوان رئيس كميته اطلاع رساني و تبليغات و سیروس رمضانی به عنوان رئيس كميته فناوري اطلاعات  منصوب شدند.

همچنین اولین جلسه ستاد عتبات عالیات سازمان با حضور آقای ساکی مدير كل امور بين الملل بنياد شهيد و امور ايثارگران با اعضای ستاد مذکور در دفتر مدیر عامل سازمان برگزار شد.

در این جلسه درباره هماهنگي‌هاي لازم در زمینه برنامه‌های سفر آتی هيئت اعزامي موسسه شهدای عراق و بررسی ظرفیت‌های همکاری‌های فی‌مابین در زمینه‌های گردشگری زیارتی، سیاحتی و درمانی و بکارگیری ظرفيت‌ها و امكانات اقامتی، فرهنگی و تفریحی سازمان اعم از هتل‌ها، مجتمع‌های گردشگری و نحوه برگزاري تورهاي گردشگران ورودي از كشور عراق گفتگو و تبادل نظر شد.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش