برگزاری اردوی خانوادگی ایثارگران البرزی در مجتمع ایثار کردان

به گزارش پایگاه خبری گروه هتل‌ها ی کوثر،  در مورخ 2 شهریورماه  130 نفر از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران استان البرز به مدت 3 روز در مجتمع فرهنگی و تفریحی ایثار کرج واقع در شهرستان ساوجبلاغ پذیرایی شدند.

این اردو با هدف خدمت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در استان البرز برگزار می شود. خانواده های معظم شهدا و ایثارگران به این مجتمع تفریحی اعزام شده و از تمامی امکانات تفریحی این اردوگاه استفاده می‌کنند.

در مدت اقامت این سروران ارجمند آقایان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید استان البرز و برخی مدیران ارشد ایشان و پرویزی‌فرا مدیر مجتمع از نحوه ارائه خدمات شایسته و با کرامت به این عزیزان از نزدیک دیدار و با خانواده‌های معزز ملاقات داشته و نقطه نظرات آنان را جهت سفرهای آتی جویا شدند.

مجتمع تفریحی ایثار زیرمجموعه گروه هتل های کوثر امیدوار است با استعانت از خداوند منان در سال جاری بتواند قدمی هر چند اندک در راستای خدمت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و ترویج فرهنگ والای ایثار و شهادت بردارد.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش