گروه هتلهای کوثر میزبان همایش معاونین، مدیران ستادی و استانی بنیاد شهید و امور ایثارگران

به گزارش پایگاه خبری گروه هتل های کوثر، همایش معاونین، مدیران ستادی و استانی بنیاد شهید و امور ایثارگران روز چهار شنبه 26 لغایت 28 شهریورماه به میزبانی مجتمع فرهنگی تفریحی ایثار با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

 


افتتاحیه همایش با حضور حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران، مهندس سعید اوحدی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مدیران، معاونین، مدیران کل ستادی و استانی و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران به صورت ویدئوکنفرانس در مجتمع فرهنگی تفریحی ایثار برگزار شد.

 

مهندس سعید اوحدی با اشاره به اهمیت برگزاری این همایش گفت: در چند ماه گذشته تحولاتی در مسیر خدمت به ایثارگران رخ داده است و ان‌شاءالله تحولاتی را نیز پیش رو خواهیم داشت. چنین اتفاقاتی ضرورت برگزاری این همایش را بیشتر کرده است تا تجربیات گذشته را بررسی کنیم و با مشورت برای ماه‌های آینده سیاست‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های مناسبی داشته باشیم.

 


حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی امام جمعه موقت تهران نیز در ابتدای این همایش با اشاره به لزوم تحول در عرصه‌های مدیریتی، گفت: مقام معظم رهبری در توصیف شخصیت امام خمینی (ره) ایشان را انسانی تحول آفرین دانسته‌اند که زمینه تحول در عرصه‌های گوناگون فرهنگی، اجتماعی و سیاسی را فراهم کردند.

 


وی افزود: امام علی (ع) در دستورات خود به مالک اشتر نکات مدیریتی و تحولی را مطرح کرده‌اند که می‌تواند سرلوحه امور مدیران در کشور ما باشد.
گفتنی است در این همایش دو روزه معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران به تشریح برنامه‌ها و سیاست‌های حوزه تخصصی خود پرداختند.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش