میزبانی هتل ییلاقی ثامن از عوامل سریال سرزده

 به گزارش پایگاه خبری گروه هتلهای کوثر، فیلمبرداری سریال «سرزده» به همت صدا و سیمای خراسان رضوی و شبکه یک سیما و با هدایت و مشارکت مرکز سیمای استان‌های رسانه ملی برای پخش در شب‌های قدر به میزبانی هتل ثامن آماده پخش شد.
این مینی سریال 7 قسمت 45 دقیقه‌ای است و در ایام بیماری کرونا با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به میزبانی هتل ثامن مشهد مقدس و همچنین  اکثر سکانس ها با توجه به ظرفیت و امکانات هتل و محوطه بزرگ آن در هتل  فیلمبرداری 60 روز به طول انجامید و در این سریال مدیریت هتل آقای افشانی در چند سکانس به ایفای نقش پرداخته است.


این سریال به کارگردانی بهادر اسدی در شرایط کرونایی ساخته شده است و سعی شده درباره ویروس کرونا اطلاع رسانی شود و سریالی به روز در رابطه با پلیس و یگان ویژه و مواردی مثل توبه و بخشش است.

 


در این فیلم بازیگرانی همچون بهرنگ علوی، علی انصاریان، نسیم ادبی، رویا میرعلمی، یاشار هاشم زاده، رامبد شکرابی و امیربهادر اورعیبه ایفای نقش می‌کنند.


این سریال در ایام شب‌های قدر از شبکه اول سیما و سیمای خراسان رضوی پخش خواهد شد.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش