غرس 16220 اصله نهال در طرح « نهال ایثار» گروه هتل‌های کوثر

مراسم «نهال ایثار» به یاد هر شهید، یک درخت روز شنبه ۱۶ اسفندماه در آستانه روز بزرگداشت شهدا در باغ ملی گیاه شناسی با حضور مهندس سعید اوحدی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، معصومه ابتکار، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده و علی دستجردی، مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر و به صورت هم‌زمان در گروه هتل‌های کوثر در سراسر کشور برگزار شد.

 

مهندس سعید اوحدی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم که هم‌زمان با کنگره ملی لشگر فرشتگان تاریخ ساز و گرامیداشت یاد و خاطره ۱۷ هزار زن شهید، جانباز و آزاده برگزار می‌شود با اشاره به تفاوت برنامه درختکاری سال جاری با سال‌های گذشته، گفت: امسال این برنامه و این سنت حسنه باید حفظ شود. معاون رییس جمهور با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی نگاه ویژه‌ای به مناسبت‌های مختلف در کشور شد، خاطرنشان کرد: یکی از این ویژگی‌ها نامگذاری ایام با نام ائمه اطهار(ع) در روزهایی مثل روز مادر و روز پدر بود که با پیوند روز درخت کاری با نام و یاد شهدا ویژگی ممتاز و مضاعفی پیدا می‌کند. رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: درخت نماد رشد، پویایی، حرکت و تکامل است که این نماد شهدا و ایثارگران است که با گذشت از جان خود موجب رشد و تکامل انسان‌ها شدند. مهندس اوحدی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم درباره درخت و رشد و تکامل آن، خاطرنشان کرد: ثمره وجودی شهدا، جانبازان و آزادگان مثل رشد و تکامل درخت در جامعه پایدار است و امیدوارم بتوانیم با زنده نگه‌داشتن آن‌ها در این ایام و روز درخت‌کاری دین خود را به آن‌ها ادا کنیم.

 

 

عصومه ابتکار، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده نیز در این مراسم ضمن تشکر از مسئولان باغ گیاه شناسی برای زنده نگه داشتن یاد شهیدان با اجرای برنامه درختکاری، گفت: کاشت هر درخت به نام شهید یعنی شهید زنده است و مسیر او ادامه دارد و همچنین امیدوارم با این برنامه‌ها بتوانیم حیات و طبیعت را پاس بداریم.

 

 

علی دستجردی، مدیر عامل سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر با شاره به اهداف طرح ماندگار نهال ایثار گفت: به یاد تمامی شهدای ایران اسلامی از جمله شهدای انقلاب اسلامی، شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، شهدای مدافع سلامت و شهدای گمنام با توجه به موقعیت قرار گرفتن واحدهای تحت پوشش گروه هتل‌های کوثر انجام می‌شود. در این طرح به یاد هر شهید، یک درخت به منظور ترویج کاشت نهال و بر اساس ظرفیت واحدهای تحت پوشش گروه هتل‌های کوثر با حضور خانواده‌های معظم شهدا و مقامات محلی و استانی به تعداد 16220 اصله نهال غرس خواهد شد. در طرح نهال ایثار به یاد سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای گمنام امام زمان(عج) یک اصله درخت سرو به طور نمادین کاشته شد و با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده از 15 اسفند روز درختکاری تا 28 اسفند، روز جانباز به نام و یاد شهیدان درختی غرس خواهد شد.

 

 

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش