جمع آوری موانع دسترسی به حریم ساحل دریای خزر به صورت داوطلبانه در هتل آپارتمان کوثر

 

به گزارش روابط عمومی سازمان مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر؛ پس از دستور آیت الله دکتر سید ابراهیم رییسی، ریاست جمهور  به دستگاه‌های اجرایی جهت  عقب‌نشینی از حریم ۶۰ متری سواحل دریای خزر، مدیریت و عوامل اجرایی هتل آپارتمان کوثر زیر مجموعه گروه هتل‌های کوثر به صورت داوطلبانه و با نهایت تلاش تمامی موانع و محدودیتهای دسترسی را که در سالیان قبل جهت عدم دسترسی عموم مردم بکار گرفته بودند را جمع‌آوری کردند.


دکتر سید صولت مرتضوی، معاون اجرایی رییس جمهور روز سه شنبه در ادامه برنامه‌های سفر خود به استان مازندران از سواحل این استان بازدید و بر اجرای دستور آیت‌الله رئیسی مبنی بر آزادسازی حریم دریا توسط دستگاه‌های دولتی تاکید کرد.

 

محمد آزاد، فرماندار شهرستان رامسر پس از دستور معاون اجرایی رییس جمهور در بازدید از حریم ساحل هتل کوثر  با حضور در محل و نظارت بر اجرای دقیق دستورات از اقدام ارزشمند مدیریت و عوامل اجرایی هتل آپارتمان کوثر که دسترسی آزاد مردم به ساحل را مهیا کرده بودند خبر داد.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش