مجمع عمومی سازمان مجتمع‌های فرهنگی، سیاحتی کوثر برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر؛ مجمع عمومی سازمان مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر عصر روز دوشنبه 14شهریورماه با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سالن جلسات حوزه ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

 

 

دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در‌ این نشست با تأکید بر ضرورت ارائه خدمات رسانی به ایثارگران توسط سازمان مجتمع‌های فرهنگی، سیاحتی کوثر، گفت: بر اساس تعاریفی که از این سازمان شده است وظیفه این سازمان ارائه خدمات به ایثارگران در حوزه‌های فرهنگی و سیاحتی است که امیدواریم این مسیر پرقدرت ادامه یابد.
معاون رئیس جمهور خطاب به اعضای مجمع این سازمان، گفت: خدمات رسانی به ایثارگران مورد تأکید مقام معظم رهبری قرار دارد و این نگاه باید مأموریتی باشد و به ایثارگران خدمات مناسب ارائه شود لذا فعالیت‌های اقتصادی مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی، کوثر باید مشخص باشد و به عنوان یک برند حلال و پاک خانوادگی در حوزه گردشگری تبدیل شود و این نیاز به برنامه‌ریزی علمی و مطالعه دارد تا استانداردهای مورد نظر تعریف شده و به برنامه اجرایی تبدیل شود.
وی بر ضرورت تعریف مدل و نظام مالی مشخص برای خدمات این سازمان، گفت: به عنوان نمونه تاکنون برای اعزام زائران به عتبات نظام مالی مشخص شده است اما به طور کلی برای همه خدمات باید این نظام مالی مشخص شده و سهم هر بخش مشخص شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن تأکید بر فعالیت‌های اقتصادی شفاف در مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر خاطرنشان کرد: خدمات این سازمان باید به ایثارگران ارائه شود و برای شفاف‌سازی باید خدماتی که به ایثارگران ارائه می‌شود در سامانه سجایا ثبت شود.

 

 

علی دستجردی، مدیرعامل مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر نیز در این نشست با  ارائه گزارش اهم فعالیت های هیات مدیره در سـال مالـی منتهی به ۲۹ اسفنــد 1400 پرداخت و برنامه های میان مدت و بلند مدت سازمان بــه منظــور بهــره‌وري از امکانــات موجـود در راستاي فعاليت‌هاي فرهنگـي، زيارتـي، گردشگري، ورزشـي و تفريحـي بنيـاد شـهيد و امورايثارگـران در راستای  ماموریت این سازمان در ارائه خدمت به جامعه هدف بنیاد را بیان کرد.

نماینده موسسه حسابرسی به عنوان بازرس قانونی و حسابرس مستقل، وضعیت مالی تلفیقی و جداگانه مجتمع‌های فرهنگی، سیاحتی کوثر در تاریخ 29 اسفند 1400 و عملکرد مالی و جریان‌های نقدی آن را برای سال مالی منتهی به تاریخ مذبور، از تمام جنبه‌های با اهمیت طبق استانداردهای حسابداری، به نحوه مطلوب اعلام کرد.

 

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش