مجمع عمومی سازمان مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری گروه هتلهای کوثر، مجمع عمومی سال مالی منتهی به 29 اسفند 98  سازمان مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر عصر روز دوشنبه ۱۳ بهمن ماه با حضور معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.
مهندس سعید اوحدی در این نشست با اشاره به گزارش حسابرسی ارائه شده به لزوم توجه به سرمایه‌های ایثارگران اشاره کرد و گفت: خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران و خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران مسئولیت خطیری است که نباید به هیچ عنوان مورد غفلت قرار بگیرد.
معاون رییس جمهور با تأکید بر استفاده از ظرفیت‌های موجود برای حل مشکلات ایثارگران خاطرنشان کرد: مسئولیت سنگینی به عهده ما گذاشته شده است. با توجه به اینکه اعتبار بنیاد شهید و امور ایثارگران، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان هستند؛ باید خدمت به جامعه ایثارگری مورد توجه جدی قرار گیرد.
علی دستجردی، مدیرعامل مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر نیز در این نشست با اشاره به خدمات سازمان مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران به عنوان ولی‌نعمتان جامعه اسلامی، گفت: بر اساس تأکیدات مقام معظم رهبری و خط‌ مشی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران خدمت‌رسانی به این قشر مورد توجه جدی قرار دارد و از همه ظرفیت‌ها استفاده خواهد شد.
وی با اشاره به شرایطی که ویروس کرونا در کشور ایجاد کرده است، گفت: مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر آماده ارائه خدمات به مدافعان سلامت هستند.
در این نشست صورت‌های مالی و عملکرد سازمان مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر در سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند سال ۱۳۹۸ مورد بررسی قرار گرفت.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش