در مراسمی مدیر حراست سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر معرفی شد

ایثارگران و هیات همراه و آقای مهندس علی دستجردی، مدیر عامل و نائب رئیس سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر معاونین، مدیران ارشد سازمان و مدیران واحدهای تابعه به صورت ویدئو کنفرانس در سالن کنفرانس سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر برگــزار شــد.

 


جلسه با قرائت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شدمهندس دستجردی ضمن خیر مقدم و خوش آمد به میهمانان و معرفی مدیران ستاد پرداخت و با توجه به شیوع بیماری کرونا و بالابردن روحیه نشاط و شادی در بین خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و همچنین رسالت سازمان جهت تکریم و ارائه خدمات به این عزیزان، با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی  این سفرها از حالت اردویی خارج و به صورت خانوادگی و خدمات هتلی انجام می‌پذیرد.

 


مهندس دستجردی با توجه به عملکرد سازمان در ۱۰۰ روز،  مهمترین مولفه آن را تشکیل کارگروه های تخصصی با عنوان طرح تحول و اصلاح ساختار اداری عنوان کرد و گفت: هدف از تدوین این طرح تشریح نحوه تشکیل، شرایط و فعالیت کارگروه‌های  تخصصی به منظور دستیابی به مشارکت حداکثری اعضاء در فعالیت‌های مختلف سازمان، تعامل و همفکری اعضاء در پیشرفت و توسعه سازمان در جهت ارائه خدمات بهتر به جامعه هدف، حفظ و صیانت از ظرفیت‌های در اختیار سازمان می باشد .

 

 


در ادامه مراسم سید رضا حسینی با ارائه گزارش حوزه حراست در یکسال گذشته و عملکرد مطلوب این سازمان اشاره کردند که آینده این سازمان را روشن و رو به جلو می باشد و با تشکر از کلیه همکاران و طلب حلالیت گفتند: بنابر وظیفه ذاتی سعی کردیم در این حوزه دوش به دوش مدیر حرکت کنیم  و در تمام مراحل پا به پای همدیگر قدم برداریم .
آقای منصوری سرپرست جدید حراست سازمان با تشکر از برگزار کنندگان مراسم معارفه و عملکرد خوب گروه هتل‌های کوثر و همچنین تشکر از زحمات آقای حسینی آمادگی خود را در جهت ادامه راه ایشان اعلام کرده و شعارحوزه حراست را  پیشگیری و درمان  عنوان کردند.
در ادامه جناب آقای دکتر زینبی، مدیرکل دفتر مرکزی حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران در مورد ماموریت حراست بیان کردند که مهمترین وظیفه این حوزه صیانت به معنای حفظ و نگهداری است  و نه به معنای برخورد تند و چکشی و یا  به نوعی سخت افزاری باید باشد.
و اعتقاد بر این داریم که اگر کسی تخلفی کرده است، تازه کار مسئولیت در قبال آن فرد شروع خواهد شد بدین شکل که مانند یک خودرو که تصادف میکند، ما اون رو به تعمیرگاه می بریم بهش سر می زنیم اگر وسیله‌ای نیاز داشته باشه تهیه میکنیم تا اون رو به شکل روز اولش در بیاوریم.

 


دکتر زینلی با اشاره به اینکه به منابع انسانی کمتر توجه شده است گفتند: کمک کردن به کارمند و هدایت آنها و اینکه همواره باید تعمیر و نگهداری کنیم از منابع انسانی مانند یک پدر که دست فرزند خویش را می گیرد و گاهی که جلو می رود و یا عقب می افتد تمام حواسش متوجه کودکش است که اتفاقی برای او نیفتد. کار حراست نیز همین است یعنی صیانت از کارمند . نباید کارمند را بترسانیم حتی اگر خطایی کرده است. باید اعتماد را در کارمند ارتقاء و افزایش دهیم، اگر این نگاه باشد می فهمد که حراست برای کمک کردن به این شخص آمادگی دارد و برای نابودی آن بسیج نشده است و تلاش خودش رو برای اصلاح و بهینه شدن بالا می‌برد. اما وظیفه حراست در قبال جامعه هدف (خانواده شهدا و ایثارگران) مددکاری هست و باید تلاش کنیم در راستای رضایت این سروران گام برداریم.
در پایان این مراسم با اهدای لوحی از زحمات آقای سید رضا حسینی تقدیر به عمل آمد و آقای مصطفی منصوری به عنوان سرپرست جدید حراست سازمان سیاحتی کوثر منصوب گردید.

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش