جلسه شورای معاونین و مدیران سازمان سیاحتی کوثر برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری گروه هتلهای کوثر، روز سه شنبه اول مهر ماه 99 ششمین جلسه شورای مدیران، مدیران ستادی سازمان برگزار شد.
در این جلسه مدیران واحد‌های اقامتی گروه هتل‌های کوثر به صورت ویدئو کنفرانس  حضور داشتند.
آقای مهندس دستجردی ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کردند که حماسه و ایثار این بزرگواران، ایران را به عنوان یک کشور مستقل و آزاد به دنیا معرفی کرده است.
با نظر به همایش معاونین و مدیران کل ستادی و استانی که در مجتمع ایثار برگزار شد با توجه ویژه به سخنان جناب مهندس اوحدی معاون رئیس جمهور و ریاست عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران را سرلوحه جهت‌گیری‌های سازمان قرارداده و در مدل کاری کارمندان ملموس باشد.
مهندس اوحدی با تاکید بر انضباط مالی در همه حوزه‌های اجرایی و ستادی بنیاد در جهت اداره یک مجموعه را یکی از مؤلفه‌های کلیدی اشاره کردند و مهندس دستجردی با توجه به این نکات مطالبی را خاطر نشان کردند.
دومین موردی که مدیرعامل سازمان با تاکید بر سخنان مهندس اوحدی ذکر کردند، داشتن روحیه و تفکر جهادی و عملیاتی برای اداره یک سازمان می باشد.
سومین مولفه را تدبیر و آینده نگری در همه اموردانست و با توجه به شرایط پیش رو در کشور و استفاده درست از منابع و مدیریت صحیح مصارف را لازم و بایسته دانستند و اگر این منابع درست استفاده نشود در آینده موقعیت سختی را تجربه خواهیم کرد.
چهارمین مطلب استفاده بهینه در مشورت و انجام امورات در خرد جمعی پرداخته و با اشاره به مدل مدیریت ایرانی داشتن یک خرد جمعی در جهت رسیدن به اجماع و جمع بندی با نگاه خطای کمتر و مفاهیم اجرایی دقیق‌تر را خاطرنشان کردند.

 


مهندس دستجردی با اشاره به تشکیل کارگروه های تخصصی در حوزه‌‌های صف و ستاد را در راستای توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری جهت تحقق شعار سال با نام «جهش تولید» و توصیه ایشان در خصوص فعالیت‌های سازمان و ضرورت تحول در نقش سازمانی در قبال جامعه هدف و نیل سازمان جهت استفاده بهینه از ظرفیت های در اختیار و توسعه فعالیت های عملیاتی وکاربردی را با تشکیل کارگروه‌های تخصصی و ایجاد بستر مناسب و لازم در این زمینه بیان کردند.
مهندس دستجردی با توجه به فصل تدوین بودجه سال 1400 نکاتی را در مورد مدیریت فروش نفت، شیوع ویروس کرونا، وضعیت نامناسب گردشگری در جهت ارتباط با همسایه ها و تحریم جهانی که ما را دچار مشکل ساخته باید برای گذشت از این موقعیت با مدیریت صحیح بودجه و منابع و فرمان دوباره مقام معظم رهبری در خصوص فعالیت های سازمان در جهت ارائه خدمات شایسته و با کرامت به جامعه هدف و این ظرفیت ها باید با نگاه غیر انتفاعی دارای سر فصل های جاری و سرمایه ای و خدماتی باشد.
مورد دیگری که مهندس دستجردی در انتهای سخنان خود بر آن اشاره داشتند منفعت طبی و نگاه شخصی نداشته باشیم و در مسیر ارائه خدمات  به جامعه ایثارگران باشد و نگاه اول با این نگاه باشد در این مسیر با خلاقیت و نو آوری همه ظرفیت های سازمان و کارکنان گروه هتل‌های کوثر در جهت رسیدن به مسیر تکامل قدم برداریم. همچین انجام حسابرسی داخلی در مسیر شفافیت مسائل داخلی جهت روشن نمودن مسیر برای رفع ابهام و ارائه گزارش عملکرد های سه ماهه در همه مقاطع را خواستار شدند.
مهندس دستجردی با ارائه گزارش عملکرد 80 روزه، فعالیت های سازمان در این مدت را نقطه عطفی در جهت رسیدن به هم افزایی، تعامل بیشتر با سایر سازمان وابسته به بنیاد و دیگر نهادها دانسته اند و با عقد تفاهم نامه‌های موجود توسعه فعالیت‌های سازمان را گوشزد کرده و در جهت رسیدن به تعالی بیشتر از همه کارکنان خواستند که تمام تلاش فرد را به بهترین شکل ممکن ارائه دهند و با نگاه نزدیک به ارائه خدمات به خانواده معظم شهدا و ایثارگران آمادگی لازم را داشته باشند.
در این گزارش مجموعه ای از تفاهم نامه و فعالیت های سازمان در مدت 80 روز به صورت اینفوگرافی به نمایش گذاشته شد.
در انتها مدیران حوزه ستاد به صورت ویدئو کنفرانس با مدیران واحد های اقامتی به بحث و گفتگو پرداختند جلسه باذکر صلواتی به اتمام رسید.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش