مدیرعامل سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر با صدور پیامی ۲۶ مردادماه سالروز ورود آزادگان را به میهن اسلامی تبریک گفت

به گزارش پایگاه خبری گروه هتل‌های کوثر، مدیرعامل سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر جناب آقای مهندس علی دستجردی با صدور پیامی ۲۶ مردادماه سالروز ورود آزادگان را به میهن اسلامی تبریک گفتند
متن پیام به شرح ذیل می باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم
صبر، صلابت و بصیرت  آزادگان ارجمند و خانواده گرانقدرشان به عنوان بهترین الگوی اخلاق و پایداری در راه عقیده مایه مباهات ایرانیان بوده و شایسته تقدیر است.
بیست و ششم مرداد سالروز بازگشت غروز آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی است، روز سراسر افتخاری که بر صفحات زرین انقلاب حک شدو یاد آور ایامی است پر از شور وشادی و معطر به حضور دوباره عزیزانی که عطر شهیدان را با خود داشتند.
بی تردید سرافرازی و موفقیت امروز ایران اسلامی مرهون ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان و آزادگان دلاوری است که در دوران دفاع مقدس با عشق به خدا و میهن برای رسیدن به قلّه های فتح و ظفر، جهانیان را به شگفتی وا داشتند و با استقامت وصف ناپذیر زیباترین جلوه غیرت و همت ایرانیان را درجهان به تصویرکشیدند.
اینجانب این ایام سعید و سالروز این خاطره بزرگ را به رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، ملت شریف ایران، ایثارگران، جانبازان، خانواده معظم شهدا و تمامی آزادگان سرافراز این سرو قامتان صبر و استقامت تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
سلامت و توفیق همه آزادگان و ایثارگران عزیز را تحت عنایت خاص حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه) و در راستای خدمت هر چه بیشتر به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه ایزد متعال خواستارم.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش