مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل جدید سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری گروه هتل‌های کوثر، روز شنبه 14 تیر ماه با حضور دکتر محبوب  شهبازی، رئیس و اعضای محترم هیات مدیره، آقای باقری، مشاور آقای مهندس اوحدی در بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاونین و مدیران ستادی سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر برگزار شد.
در ابتدای مراسم که با قرائت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد، آقای دکتر کمری به تشریح اقدامات و عملکرد مطلوب خود در دوران تصدی مسئولیت مدیر عاملی سازمان پرداخته و گزارشی مختصری در این مراسم ارائه دادند و همچنین ضمن آرزوی موفقیت روز افزون به آقای دستجردی بابت انتصاب سمت مدیر عاملی سازمان تبریک گفتند و نیز به معرفی کلیه همکاران خود پرداخته و از آنها خواستند که همواره پر انرژی و  پر قدرت جهت پیشبرد اهداف سازمان از آقای دستجردی حمایت کنند.


در ادامه آقای علی دستجری با توجه به اقدامات انجام شده در حوزه هتلداری و گردشگری  و ارائه خدمات به جامعه هدف از زحمات آقای دکتر کمری تشکر کردند و نیز با اشاره به سوابق مدیریتی خود در این زمینه توضیحاتی ارائه دادند.


در این مراسم لوح سپاس و هدیه‌ای ارزنده به نمایندگی از پرسنل سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر و گروه هتل های کوثر بابت خدمات ویژه و ارزشی به آقای دکتر کمری اهدا شد و همچنین به نمایندگی از آقای مهندس اوحدی مشاور ایشان جناب آقای باقری با اهدای لوح تقدیری از خدمات شایسته ایشان به جامعه هدف قدردانی و تشکر کردند.


در انتها نیز آقای دکتر شهبازی ضمن تشکر از زحمات آقای دکتر کمری به عنوان مدیر عامل قدیم سازمان با اهدای لوحی انتصاب آقای علی دستجردی را به عنوان سرپرست جدید سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر ابلاغ کردند.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش