مجتمع فرهنگی گردشگری کوثر ملک شهر اصفهان افتتاح و به بهره‌‌برداری رسید

به گزارش روابط عمومی سازمان مجتمع های فرهنگی سیاحتی کوثر، آئین افتتاح و بهره‌برداری از مجتمع فرهنگی گردشگری کوثر ملک شهر  چهارشنبه 25 آبان ماه با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیران بنیاد شهید استان، مدیران سازمان مجتمع های فرهنگی سیاحتی کوثر و مقامات محلی و استانی  در اصفهان برگزار شد.

 

در ابتدای مراسم آقای حشمت، مدیر مجتمع فرهنگی گردشگری ملک شهر ضمن خیر مقدم و خوش امد گویی از مدعوین گرانقدر گزارش مختصری از روند بازسازی و بهسازی مجتمع از زمان واگذاری تا افتتاح و بهره برداری را ارائه نمود.

 

 

دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران باید به نیازهای متنوع این خانواده بزرگ در سراسر کشور که تاکنون حدود 3 و نیم میلیون نفر است پاسخ دهد، افزود: خدمتگزاری به ایثارگران باید با بالاترین کیفیت انجام شود و در طول یک سال اخیر به همکاران خدمتگزار به ایثارگران در حوزه‌های مختلف تأکید شده است که خدمتی که به ایثارگران از لحاظ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری ارائه می‌شود باید با بالاترین کیفیت باشد که این خدمت باعث افتخار و منزلت این عزیزان بین همه جامعه باشد و نشان دهد که خدمتگزاران ایثارگران به نمایندگی از حاکمیت به خوبی این منزلت را درک کرده‌اند.

 

 

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تشکر از مدیریت و کارکنان سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر در آماده‌سازی این مجتمع گفت: مجموعه ملک شهر که پیش از این از دسترس ایثارگران خارج شده بود به چرخه خدمت‌رسانی به ایثارگران بازگشته است و امیدواریم با همکاری همه دستگاه‌ها امکان ارائه خدمات مکمل دیگری نیز توسط سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر فراهم شده و در اختیار ایثارگران استان اصفهان قرار گیرد.

در این مراسم نیز همزمان با پیام دکتر  قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران واحدهای تجاری هتل خورشید هشتم کوثر و بازسازی و بهسازی بلوک 1 و 2 هتل ثامن مشهد مقدس به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح و به بهره برداری رسید.

 

در انتهای مراسم نیز از عوامل اجرایی مجتمع تقدیر و قدر دانی شد.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش