تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر و بنیاد شهید استان اصفهان امضا شد

به گزارش روابط عمومی سازمان مجتمع های فرهنگی سیاحتی کوثر؛ این تفاهم‌ نامه در راستای اجرای دستور جناب آقای دکتر سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برای اعزام  تعداد 30 هزار نفر از افراد خانواده معظم شهدا و ایثارگران به اعتاب مقدسه عراق فی‌مابین سازمان مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر و مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان اصفهان و شرکت مسافرتی هوایی جهانگردی شاهدان کوثر و با حضور نمایندگان بانک دی روز شنبه 5 آذر ماه تدوین و امضا شد.

 

علی دستجردی، مدیرعامل و نایب رئیس هیئت‌مدیره سازمان مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر در این نشست، این خدمت رسانی را توفیق الهی می دانیم و امیدواریم به وظیفه نورانی خود در این خصوص به خوبی عمل کنیم  و با توجه به اینکه سفرهای زیارتی را یکی از مهم‌ترین مطالبات خانواده شهدا و ایثارگران از بنیاد شهید و امور ایثارگران دانست و گفت: با امضای این تفاهم‌نامه و فراهم شدن زمینه اعزام جامعه معزز هدف به عتبات عالیات، آرزوی دیرینه پدران و مادران شهدا محقق خواهد شد.

 

مسعود احمدی نیا، مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان اصفهان با بیان اینکه امضای تفاهم‌نامه گامی دیگر در برآورده کردن انتظارات خانواده شاهد و ایثارگر است، گفت: هدف از این تفاهم‌نامه فراهم کردن زمینه اعزام پدران، مادران و خانواده‌های شهدا و ایثارگران به عتبات عالیات است که امیدواریم منشأ خیر و برکت برای خدمتگزاران به این قشر باشد.

 

شایان ذکر است تفاهم‌نامه ای میان سازمان مجتمع های فرهنگی سیاحتی کوثر و بانک دی برای  گسترش همکاری‌های متقابل و اعطای تسهیلات مناسب برای اعزام جامعه هدف بنیاد شهید به زیارت عتبات عالیات عراق تدوین و امضا شده است.

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش