انعقاد تفاهم نامه همکاری بین مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان و مدیرعامل سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر

 

به گزارش روابط عمومی سازمان مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر؛ امضای تفاهم نامه بین مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران لرستان و مدیرعامل سازمان مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی  کوثر با هدف فراهم کردن سفر زیارتی عتبات عالیات برای چهار هزار نفر از جامعه هدف استان لرستان روز یکشنبه یازدهم دی ماه منعقد شد.

 

 

علی دستجردی، مدیرعامل و نایب رئیس هیأت مدیره سازمان مجتمع های فرهنگی سیاحتی کوثر اظهار داشت: در راستای اجرای دستور دکتر قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مبنی بر اعزام 30 هزار تن از این خانواده ها به سفر زیارتی عتبات عالیات، جلسه امضای تفاهم نامه همکاری  مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان با سازمان مجتمع های فرهنگی سیاحتی کوثر به منظور فراهم کردن سفر زیارتی عتبات عالیات برای چهار هزار نفر از جامعه هدف استان لرستان برگزار شد.

 

 

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی،در این تفاهم نامه مقرر شد تعداد چهار هزار نفر از ایثارگران لرستان که در قالب دفترهای زیارتی معرفی شده اند، از طرف بنیاد شهید و بانک دی در قالب کاروان ها به صورت زمینی و اگر شرایط مهیا شود، به صورت هوایی در فاصله یک سال به عتبات عالیات مشرف شوند.
 مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان لرستان  در این جلسه بیان کرد : از طرف بنیاد شهید پیام عمومی برای جامعه هدف فرستاده شود، امور مربوط به ثبت نام ها انجام و دسته بندی ها مشخص شود و گذرنامه و ویزای این افراد از طرف دفتر زیارتی که مجری این کار بوده و حج و زیارت معرفی کرده است، انجام شود.

 

 

مدیرکل و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان افزود: بانک دی نیز موظف به پرداخت تسهیلات برای سرپرست خانواده به همراه سه نفر خواهد بود و امید است بتوان سفر زیارتی خوبی را برای جامعه هدف فراهم ساخت.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش