حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در سازمان مجتمع های فرهنگی سیاحتی کوثر

به گزارش روابط عمومی سازمان مجتمع های فرهنگی سیاحتی کوثر: نشست صمیمی  نماینده ولی فقیه بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت‌الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری با پرسنل شاغل جامعه هدف سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر، روز دوشنبه 8  اسفند در محل سازمان مجتمع های فرهنگی سیاحتی کوثر برگزار شد .

علی دستجردی، مدیرعامل سازمان مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر در این نشست ضمن خیر مقدم و معرفی افراد حاضر در جلسه به ارائه گزارشی از اقدامات، فعالیت‌ها و دستاوردهای این سازمان و همچنین گزارش مفصلی از اعزام خانواده شهدا و ایثارگران به عتبات عالیات پرداخت.

در این نشست با توجه به اینکه در آستانه روز بزرگداشت شهدا قرار داریم، مدیران واحدهای تابعه از طریق ویدئو کنفرانس به ارائه مختصری از گزارش فعالیت‌های مربوط به افتتاحیه، مراسم کلنگ زنی، بازسازی و بهسازی واحدهای تحت نظر پرداختند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شکری نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با توجه به افزایش سن جامعه هدف بنیاد گفت: ارائه خدمت در این سازمان به جامعه هدف باید با سرعت و کیفیت بالاتری نسبت به قبل دنبال و برنامه ریزی شود و از ظرفیت واحدهای تحت پوشش سازمان به نحو احسن در این راستا استفاده کرد و باید نهایت رضایتمندی ارائه خدمات را که رضایت خدا در پیش دارد و خیر و برکت بالایی در آن هست را توجه قرار بدهیم.

در انتهای مراسم از پرسنل جامعه ایثارگران شاغل در سازمان و واحدهای تابعه با اهدای لوح تقدیر و هدیه قدردانی بعمل آمد.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش