امضای تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر و بنیاد شهید استان تهران جهت اعزام جامعه هدف بنیاد به سفر عتبات عالیات

به گزارش روابط عمومی سازمان مجتمع های فرهنگی سیاحتی کوثر؛  در راستای اجرای دستور جناب آقای دکتر سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برای اعزام  تعداد 30 هزار نفر از افراد خانواده معظم شهدا و ایثارگران به اعتاب مقدسه عراق فی‌مابین سازمان مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر و مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان تهران و شرکت مسافرتی هوایی جهانگردی شاهدان کوثر روز یکشنبه 6 آذر ماه با حضور نمایندگان بانک دی تفاهم نامه همکاری تدوین و امضا شد.

 

علی دستجردی، مدیرعامل و نایب رئیس هیئت‌مدیره سازمان مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر در این نشست، با توجه به اینکه سفرهای زیارتی را یکی از مهم‌ترین مطالبات خانواده شهدا و ایثارگران از بنیاد شهید و امور ایثارگران دانست و گفت: با امضای این تفاهم‌نامه زمینه اعزام جامعه معزز هدف به عتبات عالیات، اعزام سه هزار 3000 نفر از جامعه هدف بنیادشهید تهران بزرگ شامل اعضای خانواده معظم شهدا شامل (پدر، مادر، همسر و فرزند) و نیز جانبازان و آزادگان و همسران آنان فراهم شده است.
وی از اعزام جامعه معزز هدف بنیاد شهید به اعتاب مقدسه عراق از طریق شرکت زیارتی شاهدان کوثر و با تامین تسهیلات با کارمزد 4 %  با اقساط ۲۴ماهه ( بانک دی) و تخصیص مبلغ یک میلیون تومان از هزینه سفر به کلیه «زائران» جامعه هدف در ماده یک به‌صورت بلاعوض خبر داد.

 

در این نشست اصحاب کریمی، مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان تهران با اشاره به لزوم ارائه خدمات باکیفیت به خانواده معزز ایثارگران گفت: امیدواریم امضای تفاهم‌نامه قدمی موثر در برآورده کردن انتظارات خانواده شاهد و ایثارگر باشد و فصل تازه ای از همکاری‌های متقابل میان سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر  و بنیادشهید با رویکرد توسعه دامنه خدمات‌رسانی مطلوب در زمینه سفر به عتبات عالیات به خانواده معزز شهدا و ایثارگران باشد.

ـ تفاهم‌نامه ای در این خصوص میان سازمان مجتمع های فرهنگی سیاحتی کوثر و بانک دی برای گسترش همکاری‌های متقابل و اعطای تسهیلات مناسب برای اعزام جامعه هدف بنیاد شهید به زیارت عتبات عالیات عراق تدوین و امضا شده است.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش