آئین بازگشایی و تکمیل و بهره برداری طبقه 12هتل هویزه با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان مجتمع های فرهنگی سیاحتی کوثر؛ روز شنبه 22 آبان ماه مراسم آئین تکمیل و بهره برداری از طبقه 12 هتل هویزه تهران با حضور دکتر سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و ریاست عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

سازمان مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر باتوجه به ماموریت‌های ذاتی خود در راستای ارائه خدمت به خانواده‌های معظم شهید و ایثارگر و حفظ، نگهداری و ارتقای عملکرد مجموعه دارائی‌های در اختیار با شناسایی دارایی‌های غیرمولد و استفاده از ظرفیت‌های بلا استفاده، تکمیل و راه‌اندازی طبقه دوازدهم هتل هویزه را به منظور توسعه کمی و کیفی خدمات هتلی و گردشگری در دستور کار مدیریت هتل قرار داد.

به منظور تحقق این هدف با توجه به مشکلات اجرای طرح از جمله محدودیت‌های مالی هتل، افزایش سطح عمومی قیمت‌ها، از یک سو و از سوی دیگر افول صنعت گردشگری به دلیل شرایط کرونا، هیات مدیره سازمان را بر آن داست تا با مدیریت هوشمندانه بر هزینه‌ها، پشتیبانی‌ و مانع‌زدایی این مهم را در مدت سه ماه تحقق بخشد. بهره‌گیری از فرصت‌های جدید، افزایش ظرفیت ارائه خدمات اقامتی، صیانت از اشتغال و جلوگیری از بیکاری از جمله دستاوردهای اصلی ارزش‌آفرینی ایجاد شده در هتل هویزه می‌باشد.

در انتهای مراسم از مدیران و عواملی که در تکمیل و بهره برداری  این پروژه با تلاش بی وقفه و شبانه روزی خود در مدت 3 ماه کوشش کرده اند کرده اند با اهدای لوح قدردانی بعمل آمد.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش