برگزاری اجتماع ۵ هزار نفری اهالی قرآن در محکومیت هتاکی به قرآن در مجتمع فرهنگی گردشگری کوثر البرز

مرحله نهایی داوری پنجمین دوره مسابقات ملی ـ مردمی قرآن کریم «مشکات» عصر روز، دوشنبه ۳۰ مردادماه در مجتمع فرهنگی و تفریحی کوثر البرز (کردان)  به با حضور داوران مطرح کشور پایان رسید.

 

 

رقابت این دوره از مسابقات مشکات از شنبه ۲۸ مرداد به مدت سه روز در مجتمع فرهنگی و تفریحی کوثر البرز برگزار شد. این رقابت‌ها بین ۲۰۰ نفر که از ۱۴ هزار و ۵۰۰ نفر اعم از بانوان و آقایان در رشته‌های مختلف در این دوره از مسابقه بودند شرکت کردند. 
تیم داوری این دوره از مسابقات قرآن کریم مشکات را محمدحسین سبزعلی، رئیس هیئت داوران، شهریار پرهیزکار، معتز آقایی، امیر آقایی، محمدحسین سعیدیان، غلامرضا شاه‌میوه، عباس امام‌جمعه، سیدجواد سادات‌فاطمی، مهدی عباسی، احمد ابوالقاسمی، هاشم روغنی، مهدی قره‌شیخلو و سعید رحمانی بر عهده داشتند. همچنین در بخش بانوان نیز الهام ماندگارمهر، نجمه شبانی‌قهرودی، ایمان صحاف و فرشته مسجدی ازجمله اساتیدی بودند که به داوری این بخش پرداختند.
 

اختتامیه این دوره از مسابقات ملی و مردمی قرآن کریم مشکات و با توجه به هتاکی‌های اخیر که به ساحت مقدس قرآن صورت گرفت، اجتماع پنج هزار نفری از اهالی قرآن و قرآن‌دوستان در محکومیت هتاکی به ساحت قرآن در محل زمین چمن مجتمع برگزار  شد.
 

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش