پیام مدیرعامل شرکت گروه هتل‌ها و مجتمع‌های کوثر به مناسبت شهادت رئیس جمهور و هیات همراه

رضا درزی، مدیرعامل شرکت گروه هتل‌ها و مجتمع‌های کوثر در پیامی شهادت آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور مردمی، پرتلاش و خستگی‌ناپذیر و هیأت همراه ایشان را خدمت پیشگاه مقدس حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خانواده‌های مکرم شهیدان و آحاد مردم شریف و بویژه مدیران و کارکنان خدوم شرکت گروه هتل‌ها و مجتمع‌های کوثر تسلیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

تلاش خستگی ناپذیر و بااخلاص  رئیس‌جمهور محبوب و انقلابی آیت‌الله ابراهیم رئیسی در خدمت به پیشرفت و اصلاح امور ایران که در این مسیر همواره به دنبال رضایت پروردگار و مردم شریف بود، همچون مشعلی فروزان روشن باقی خواهد ماند و در این راستا نیز مدیران عالی، مردم و همسنگران ایشان در دولت سیزدهم هیچگاه خدمات مردمی و بی‌منت این خدمتگزار مخلص و باارزش کشور را فراموش نخواهند کرد.
شهادت «آیت الله سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور محبوب و مردمی ایران اسلامی و همراهان ایشان در سانحه بالگردی در مسیر خدمت به ملت، مقارن با سالروز میلاد حضرت علی بن موسی الرضا(ع) را به پیشگاه مقدس حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خانواده‌های مکرم شهیدان و آحاد مردم شریف و بویژه مدیران و کارکنان خدوم شرکت گروه هتل‌ها و مجتمع‌های کوثر تسلیت می‌گویم.


رضا درزی
مدیرعامل و عضو هیأت مدیره شرکت گروه هتل‌ها و مجتمع‌های کوثر

 

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش