علی دستجردی مدیرعامل سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر میلاد با سعادت حضرت علی (ع) و روز پدر را تبریک و تهنیت گفت

به گزارش پایگاه خبری گروه هتلهای کوثر، علی دستجردی، مدیرعامل و نائب رئیس هیأت مدیره سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر در پیامی میلاد با سعادت حضرت علی (ع) و روز پدر را تبریک گفتند.

متن این پیام بدین شرح است:
فرا رسیدن۱۳   رجب سالروز میلاد با سعادت حضرت امیرالمو منین علی(ع) اولین   پیشوای شیعیان و روز پدر را تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
حضرت علی(ع)  نماد عدالت و شجاعت، یاور همیشگی حضرت محمد مصطفی(ص) در برافراشتن پرچم دین مبین اسلام و در عین حال پدری بزرگوار برای فرزندان آسمانی خود و همسری فداکار برای حضرت فاطمه زهرا(س) است که همگی، نمادها و نشانه های بزرگی برای ما هستند تا از اخلاق حسنه و شیوه متعالی زندگی حضرت درس بگیریم و در زندگی عادی خود جاری سازیم.
اینجانب ضمن گرامیداشت این عید بزرگ و فرخنده به کلیه همکاران گرامی درسازمان مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر و گروه هتل های کوثر به ویژه  آقایان پرتلاش همکار تبریک  و تهنیت عرض نموده  و ضمن آرزوی توفیق و سلامتی برای همه عزیزان، امید است در پرتو عنایت خداوند متعال همواره سربلند و تندرست باشید.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش