حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سازمان مجتمع های فرهنگی سیاحتی کوثر

روابط عمومی سازمان مجتمع های فرهنگی سیاحتی کوثر: دیدار معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ، آقای دکتر قاضی زاده هاشمی با مدیران سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر، روز سه شنبه 31 خرداد  در محل سازمان مجتمع های فرهنگی سیاحتی کوثر برگزار شد .

علی دستجردی، مدیرعامل سازمان مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر در این نشست به ارائه گزارشی از اقدامات، فعالیت‌ها و دستاوردهای این سازمان پرداخت و پیشنهاداتی برای بهبود ارائه خدمات سیاحتی و زیارتی بیان کردند.

دکتر قاضی‌زاده هاشمی سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر را یک سازمان فرهنگی دانست و افزود: این سازمان برای خدمت به خانواده‌ ایثار و شهادت بنا شده و خدمات آن باید همه جانبه باشد و موضوعات فرهنگی در آن اهمیت زیادی دارد. این سازمان علاوه بر اینکه امکان اقامت ایثارگران را فراهم می‌کند بخشی از نظام اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران است و باید در این زمینه هماهنگی لازم انجام شود و به ایثارگران در طول سفر خدمات فرهنگی ارائه شود که نیازمند برنامه مشترک با معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

وی خاطرنشان کرد: امروز حوزه نرم افزاری بسیار مهمتر از سخت‌افزاری است و این مسیر سرمایه‌گذاری جدی می‌طلبد پس زمانی که ایثارگران و خانواده‌های آنان در کنار شما قرار می‌گیرند، باید احساس غرور و عزت کنند و بدانند خیلی مهم و ویژه هستند زیرا موضوعی که در حال حاضر به آن نیاز داریم این است که در جامعه ایثارگری احساس منزلت، کرامت عزت و غرور تزریق کنیم و شما باید کاری کنید این احساس به جامعه هدف دست دهد که این رفتار هم در راستای مشتری مداری و هم اهداف سازمانی بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

 

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش