امضای تفاهم‌نامه همکاری برای اعزام ایثارگران گیلانی به سفر عتبات عالیات در سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر، در راستای اجرای دستور دکتر قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مبنی بر اعزام 30 هزار تن از این خانواده ها به سفر زیارتی عتبات عالیات، نشست مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با مدیر عامل و نایب رئیس هیأت مدیره سازمان مجتمع های فرهنگی سیاحتی کوثر دوشنبه چهاردهم آذر ماه در تهران برگزار شد.

علی دستجردی، سفرهای زیارتی را مهم ترین مطالبات خانواده های معظم شهدا و ایثارگران عنوان کرد و گفت: با امضای این تفاهم نامه تمهیدات لازم برای اعزام هزار تن از جامعه معزز ایثارگری استان گیلان به عتبات عالیات فراهم شد.
مدیرعامل و نایب رئیس هیأت مدیره سازمان مجتمع های فرهنگی سیاحتی کوثر افزود: اعزام به عتبات عالیات شامل والدین، همسران، فرزندان معزز شهدا، جانبازان، آزادگان و همسران آنان می شود.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان نیز به کیفیت بخشی خدمات در این سفر زیارتی اشاره کرد و گفت: ارئه خدمات مطلوب در جهت کسب رضایتمندی جامعه ایثارگری باید مورد توجه قرار گیرد و خدماتی که در این رابطه به خانواده های معزز شهدا و ایثارگران ارائه می شود در شأن و منزلت این قشر عزیز باشد.

وی افزود: از تعامل و هم افزایی سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر با بنیاد در رابطه با سفر جامعه معزز ایثارگری به عتبات عالیات تشکر می کنیم و امیدواریم ایثارگران عزیز در این سفر معنوی بهره لازم را کسب نمایند . همچنین به منظور تسهیل در جهت ارائه خدمات، تفاهم نامه همکاری فیمابین بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با شرکت هوایی جهانگردی شاهدان کوثر تدوین و روز دوشنبه 14 آذر به امضاء رسید.

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش