دیدار دکتر قاضی زاده هاشمی با مدیران سازمان حج و زیارت در خصوص اعـزام جامعه هدف به عتبات عالیات

به گزارش روابط عمومی سازمان مجتمع های فرهنگی سیاحتی کوثر، نشست دکتر امیر حسین قاضی زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و ریاست عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران و علی دستجردی،  مدیر عامل و نائب رئیس هیات مدیره سازمان مجتمع های فرهنگی و سیاحتی کوثر  با  دکتر سید صادق حسینی، رییس سازمان حج و زیارت و مدیران آن مجموعه  در ‌خصوص حل و فصل مباحث مربوط به اعزام جامعه هدف بنیاد به عتبات عالیات روز سه‌شنبه 11 بهمن ماه در محل سازمان حج و زیارت برگزار شد.

دکتر سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی، در این دیدار با اشاره به برنامه ریزی جهت اعزام و تشرف حدود 30 هزار نفر از ایثارگران با اولویت خانواده معظم شهدا و ایثارگران به سفر‌های زیارتی عتبات از ابتدای سال جاری گفت:  تنها گروهی که می‌توان خانواده‌های شهدا را با آنها مقایسه کرد، خود شهدا هستند چرا که کار این عزیزان کمتر از راه شهدا نیست، مردم این سرزمین، نشان دادند که به مدد الهی هنوز هم در راه دفاع از ارزش‌های کشور قدم برمی‌دارند.
با توجه به علاقه مندی و استقبال خانواده معظم شاهد از سفر معنوی بخصوص  عتبات عالیات و محدودیت بهره‌مندی از این  سفر زیارتی به جهت افزایش قابل توجه به هزینه آن این طرح می‌تواند زمینه سفر برای این بخش از جامعه هدف را فراهم آورد.
بر اساس مأموریت‌های سازمان مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر وابسته به بنیاد شهید و امورایثارگران مبنی بر ارائه خدمات فرهنگی، سیاحتی، زیارتی به جامعه هدف این امر مهم به این سازمان واگذار شده و در این زمینه اقدامات قابل توجهی صورت گرفته است.

دکتر سید صادق حسینی، رییس سازمان حج وزیارت در خصوص سفر های عتبات اقدامات مناسبی شده و با توجه به نزدیک شدن به پیک سفرها که ایام ماه مبارک شعبان و همچنین عید نوروز می باشد، برنامه‌ریزی های خوبی در راستای خدمات مطلوب و رضایتمندی حداکثری زائران گرامی صورت گرفته است و این خدمات باید برای خانواده معظم شهدا و ایثارگران  به طور ویژه دنبال و برنامه ریزی گردد.
وی افزود: ما تلاش کردیم تا دولت محترم یک خط اعتباری مشخص با قیمت ارزی ثابت برای هر فصل را در نظر بگیرد تا بر اثر نوسانات افزایشی ارز دچار مشکلات در تعیین قیمتها نشویم.
رییس سازمان حج وزیارت با بیان اینکه رایزنی ها و جلسات این موضوع مهم تشکیل شده است گفت: جلسات مهمی در خصوص تامین خط اعتباری برای هر فصل برگزار شده و اقدامات اجرایی آن در مراحل آخر می‌باشد که امیدواریم با عنایت دولت محترم این مهم تصویب نهایی شود تا در این صورت قیمت سفرهای عتبات به قیمت پیش از نوسانات ارزی بازگردد و شاهد کاهش قیمت‌ها باشیم.

 

 

علی دستجردی، مدیر عامل و نائب رئیس هیات مدیره سازمان مجتمع های فرهنگی و سیاحتی کوثر نیز به کیفیت بخشی خدمات در این سفر زیارتی اشاره کرد و گفت: ارائه خدمات مطلوب در جهت کسب رضایتمندی جامعه ایثارگری باید مورد توجه قرار گیرد و خدماتی که در این رابطه به خانواده های معزز شهدا و ایثارگران ارائه می شود در شأن و منزلت این قشر عزیز باشد.
وی افزود: از تعامل و هم افزایی سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر با سازمان حج و زیارت در رابطه با سفر جامعه معزز ایثارگری به عتبات عالیات ابراز امیدواری کرد و با استعانت از خداوند منان ایثارگران عزیز در این سفر معنوی بهره لازم را کسب نمایند.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش