اولین دوره جشنواره فرهنگی و ورزشی در مجمتع فرهنگی و گردشگری کوثر البرز (ایثار) و سومین دوره کاشت نهال با عنوان «نهال ایثار» برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان مجتمع های فرهنگی سیاحتی کوثر؛  اولین دوره مسابقات و جشنواره فرهنگی ورزشی بزرگداشت روز شهدا امروز و همزمان با سالروز میلاد با برکت بقیه الله الاعظم حضرت مهدی عجل الله فرجه و به مناسبت ۲۲ اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی به فرمان امام راحل  و روز شهدا، در مجتمع فرهنگی گردشگری کوثر البرز (ایثار) در رشته های فوتسال، دارت، فریزبی و بولینگ محلی در رده سنی نوجوانان و نونهالان  با حضور رئیس شورای شهرسان، رئیس آموزش و پرورش، رئیس اداره ورزش و جوانان، رئیس بنیاد شهید، فرمانده گردان ۱۷ حمزه سیدالشهدا برگزار شد.

در راستای معرفی و بزرگداشت شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان نسل دهه نودی، تیم های ۱۷ گانه شرکت کننده مزین به نام مبارک شهدای گرانقدری که پدر و فرزندان‌شان در سازمان مشغول به کار هستند، شده بود که جلوه بسیار زیبایی به برگزاری این دوره از مسابقات داده بود.

 به نفرات و تیم‌های اول تا سوم برگزیده لوح تقدیر و هدایای نقدی پرداخت شد.

 

 


همچنین به مناسبت هفته درختکاری، مراسم غرس نهال با شعار « به یاد هر شهید یک درخت» در مجتمع با حضور مسئولین محلی برگزار و در این مراسم قریب ۲۰۰ اصله نهال تبریزی به یاد شهدای عزیزمان کاشته شد.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش