دبیران ۱۰۰ تشکل ایثارگری کشور در هتل ثامن گردهم آمدند

هتل ثامن میزبان نمایندگان ۱۰۰ تشکل مردم نهاد (سمن) ایثارگری از سراسر کشور روز سه‌شنبه 25 مهر ماه در قالب «همایش آموزشی دبیران تشکل‌های شاهد و ایثارگر» در مشهد مقدس بود.

برپایی کارگاه های آموزشی و سخنرانی مسئولان کشوری و استانی از جمله برنامه های همایش سه روزه دبیران تشکل های شاهد و ایثارگر در مشهد مقدس است. تشکل های حاضر در این همایش شامل سازمان های مردم نهاد دارای مجوز هستند که اعضای آن شامل وابستگان به خانواده های شهدا و ایثارگران می باشند. اهداف وجودی این سمن ها مانند تشکل جانبازان قطع نخاع، فرزندان شاهد کشور، جانبازان اعصاب و روان کشور، پرداختن به مسائل جامعه ایثارگری با هدف پیگیری مشکلات متنوع آنها است.

 

این همایش آموزشی با همکاری دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد و هدف از اجرای آن تسهیل گری در سازمان های مردم نهاد، آشنایی با اصول برنامه ریزی راهبردی در سمن ها و آشنایی با اصول توانمند سازی سازمان های مردم نهاد از طریق برپایی کارگاه های آموزشی برای دبیران تشکل های حاضر می باشد. 
تجلیل از خادمان شاهد و ایثارگر حرم مطهر رضوی در مراسم اختتامیه این همایش با حضور رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از دیگر برنامه های این همایش سه روزه خواهد بود.
 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش