مراسم افتتاحیه فاز اول واحدهای اقامتی کوی لاله مجتمع فرهنگی و گردشگری کوثر البرز برگزار شد

مراسم افتتاحیه واحدهای اقامتی فاز اول کوی لاله مجتمع فرهنگی و گردشگری کوثر البرز با حضور معاون محترم رئیس جمهور و ریاست عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر، مراسم افتتاحیه فاز اول کوی لاله مجتمع فرهنگی و گردشگری کوثر البرز با حضور آقای دکتر امیر حسین قاضی زاده هاشمی، علی دستجردی مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر و اعضاء هیات مدیره سازمان و برخی از مدیران و معاونین ستاد  جمعه 8 بهمن در آستانه چهلمین و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد.

 

 

در ابتدای مراسم افتتاحیه آقای علی دستجردی مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر توضیحات جامعی از موقعیت و مشخصات مجتمع ارائه کردند و با توجه به پتانسل‌های سرمایه گذاری و موقعیت منحصر به فرد مجتمع در منطقه ییلاقی ساوجبلاغ  به تشریح طرح‌های توسعه سرمایه گذاری در زون های مختلف اقامتی، فرهنگی، تفریحی و اقتصادی پرداختند.

درادامه آقای قاضی زاده هاشمی به اتفاق هیأت همراه و مدیرعامل سازمان و دیگر مدعوین  از دیگر قسمت های مختلف مجموعه بازدید کردند و در جهت هم افزایی و مشارکت دیگر سازمان‌ها واحدهای وابسته به بنیاد شهید نکاتی را ابلاغ نمودند.

در انتهای مراسم  از تلاش‌های ارزنده و اهتمام ویژه عواملی در مراحل مختلف تکمیل و راه‌اندازی این پروژه همکاری کرده بودند با اهدای لوح یادبودی تشکر و قدردانی شد.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش