دیدار مدیرعامل شرکت با پرسنل هتل سفید کنار انزلی

به گزارش روابط عمومی گروه هتلها و مجتمع های کوثر، در تاریخ ۷ فروردین ۱۴۰۳ ، جناب آقای درزی در دیدار با گروهی از پرسنل هتل سفید کنار انزلی که در تعطیلات نوروزی نیز در حال انجام وظیفه بودند گفت: در سال گذشته با وجود تمامی محدویت ها که قطعا در تولید خدمات تاثیر گذار بوده است، توانستیم با همت و پشتکار همه فعالان در واحد های تابعه رکوردهای قابل قبولی در شاخص های اثر گذار برای اولین بار از ابتدای بهره برداری داشته باشیم و موفق شویم در سالی که مقام معظم رهبری سال مهار تورم و رشد تولید نامگذاری نمودند، شعار سال را محقق سازیم و در پیشبرد اهداف سازمانی و اثر بخشی در اقتصاد کشور نیز گامی موثر برداریم.
در این دیدار ۶ ساعته که تا پاسی از شب ادامه داشت ، 
وی افزود : امسال هم می بایست همچون گذشته در امر تولید خدمت منحصر به فرد تلاش مضاعف داشته باشیم و با استفاده از تجارب بدست آمده، خود را توانمندتر سازیم.
مدیرعامل شرکت همچنین در ادامه بازدیدهای خود با همراهی مدیر هتل ، جناب اقای زارع و مدیران سایر قسمت های هتل ضمن تشکر نسبت به برگزاری و گرامیداشت روز شهید در تاریخ ۲۲ اسفند برای اولین بار با حضور تمامی همکاران گرامی ، ضمن ادای احترام به روح بلند و آرمانهای شهدای والامقام ، گفت : عزت و اقتدار و امنیت کنونی کشور مدیون ایثار و ازخودگذشتگی شهیدان گرانقدر و جانبازان سرافراز میهن اسلامی است و خود را مدیون این عزیزان می دانیم از این رو تلاش می کنیم درحد توان و مسئولیتی که بر عهده داریم در راه عزت و آبادانی کشور به تکلیف خود عمل نمائیم و باور داریم که دعای خیر خانواده شهیدان می تواند ما را در انجام وظایف یاری نمایند تا شاهد ایرانی سربلند و شکوفا باشیم .
بر اساس همین گزارش مدیرعامل شرکت، با اعلام اینکه اقدامات افراد شاغل در تمامی مناصب یادگاری از گنجینه ایثار و شهادت می باشد ، اهمیت وظایف افراد را گوشزد نموده و فرهنگ جانشین پروری را در هتل از اولویت های سال جدید بر شمرد . 
وی در پایان این بازدید، با ارزشمند توصیف کردن اقدامات صورت گرفته در چند ماه گذشته و تاکید بر لزوم تلاش در جهت معرفی بیش از پیش این اقدامات ، با هدف حفظ و اشاعه فرهنگ خدمت گزاری در بین نسلهای آینده، از دست اندرکاران این مجموعه تقدیر و تشکر کرد.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش