سرپرست جدید هتل قدس مشهد  منصوب شد

به  گــزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، ورزشی و سیاحتی کوثر، روز پنج‌شنبه 17 آبان ماه مراســم معارفه سرپرست هتل قدس در این هتل برگزار شد.
طی حکمی از سوی میثم جعفری، سرپرست سازمان فرهنگی، ورزشی و سیاحتی کوثر، آقای موسی الرضا رضایی نیا، به عنوان سرپرست هتل قدس مشهد  منصوب شد.
این مراسم که با حضور مدیران و کارکنان هتل برگزار شد، آقای موسی الرضا رضایی نیا  به عنوان سرپرست جدید هتل قدس مشهد مقدس منصوب شد .

در متن این حکم آمده است:
با سلام و تحیّت
نظر به تخـصص و شایستگی جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست هتل قدس مشهد» منصوب می‌شوید.
امید است در ظلّ توجهات حضرت ولیعصر(عج) و بهره‌گیری از دانش، تجربه و با برنامه ریزی و تلاش هدفمند، نسبت به عملی ساختن اهداف مصوب هیات مدیره و در راستای ارائه خدمت شایسته به جامعه هدف «خانواده معزّز شهدا و ایثارگران» موفق باشید.
با استعانت از خداوند منان ضمن تعامل سازنده و هم فکری با کلیه همکاران و مدیران سازمان فرهنگی، ورزشی و سیاحتی کوثر و واحدهای وابسته و بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها بتوانید با ایجاد هم افزایی لازم در راستای تحقق اهداف عالیه سازمان اهتمام لازم به عمل آورید.


میثم جعفری
 سرپرست سازمان فرهنگی، ورزشی و سیاحتی کوثر

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش