امضای تفاهم‌نامه بانک دی، سازمان مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر و بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ

به گزارش روابط عمومی سازمان مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر، مراسم امضای تفاهم‌نامه گسترش سطح همکاری فی‌مابین و ارائه تسهیلات ارزان قیمت برای اعزام جامعه ایثارگری به زیارت عتبات عالیات با حضور علیرضا قیطاسی مدیرعامل بانک دی، اصحاب کریمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و علی دستجردی مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره سازمان مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر در ساختمان بانک دی برگزار شد.

در این مراسم اصحاب کریمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ ضمن ابراز خرسندی از امضای تفاهم‌نامه و همکاری با بانک دی و مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ تلاش می‌کند تا گوشه‌ای از زحمات ایثارگران و شهدا را پاس بدارد. به لطف خدا این تفاهم‌نامه به سرانجام رسید و با اجرای آن می‌توانیم آرزوی بسیاری از خانواده معظم شهدا و ایثارگران را برآورده کنیم.

علی دستجردی مدیرعامل مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر نیز با اظهار امیدواری از نتایج مطلوب اجرای این تفاهم‌نامه گفت: پس از افول بیماری کرونا این تفاهم‌نامه گام بزرگی برای ارائه خدمت به جامعه ایثارگری است و طی سال‌های گذشته هم تلاش کردیم این مسیر متوقف نشود. امیدواریم با اهتمام صورت گرفته و کاهش محدودیت‌ها این تفاهم‌نامه در همه استان‌ها اجرایی شود.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش