آیین آغاز کلنگ زنی و عملیات اجرایی پروژه بوتیک هتل میلاد کوثر برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر؛ روز دوشنبه 27 تیرماه مراسم آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه بوتیک هتل میلاد کوثر وابسته به گروه هتلهای کوثر در محل کوچه ارک تبریز بمناسبت عید سعید غدیر عید امامت و ولایت آغاز و کلنگ زنی برگزار شد.
مهندس بهادری، مدیر محترم استانی سازمان ضمن خیر مقدم به میهمانان و تبریک عید سعید غدیر و قدردانی از حضور مسئولین استانی، به شرح اهداف پروژه و تبیین فازهای مختلف پروژه پرداختند.


 جابر ابوالفتح زاده، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در سخنان خود با تقدیر از تلاش عوامل اجرایی، تصمیم سازمان مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر را در راستای مولدسازی اماکن راکد و بلااستفاده بنیاد استان، جهت ارائه خدمات به آحاد مردم علی‌الخصوص قشر ایثارگر را یک امتیاز و فرصت بزرگ برای استان شمردند که موجب پویایی مجموعه های بنیاد و اشتغال زایی می گردد.


 آقای حمزه زاده، مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی با اشاره به آمار مراکز تاریخی استان و شهر تبریز،  اجرای پروژه های گردشگری را با توجه به ماهیت میان رشته ای صنعت توریسم، حلقه اتصال زنجیره‌های مختلف صنایع دانسته و سیاست بازسازی و تبدیل خانه های تاریخی شهر تبریز را به عنوان مراکز گردشگری و اقامتی،  جزو اولویت های اداره‌کل برشمردند.
ایشان همچنین ضمن تقدیر از تصمیم سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر، نوید راه‌اندازی و افتتاح بوتیک هتل میلاد کوثر را در افق یک ساله و در جمع شرکت کنندگان مطرح نمودند.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش