امضای تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر و بانک دی

 

به گزارش روابط‌عمومی سازمان مجتمع های فرهنگی سیاحتی کوثر؛ روز یکشنبه 9 مرداد ماه  تفاهم نامه سه جانبه همکاری سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر، بانک دی و شرکت مسافرت هوایی شاهدان کوثر منعقد شد.

این مراسم  با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره بانک دی ، مدیرعامل سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر و شرکت مسافرت هوایی شاهدان کوثر و جمعی از مدیران ارشد هر سه سازمان در ستاد مرکزی بانک دی برگزار شد.

 

در این نشست علیرضا قیطاسی، مدیرعامل بانک دی، ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) با اشاره به لزوم ارائه خدمات باکیفیت به خانواده معزز ایثارگران گفت: با حضور آقای قاضی زاده هاشمی در بنیاد شهید و امور ایثارگران فصل تازه ای از همکاری‌های متقابل میان بانک دی و بنیادشهید با رویکرد توسعه دامنه خدمات‌رسانی به خانواده معزز شهدا و ایثارگران آغاز شده است.

وی افزود: توسعه کمی و کیفی تفاهم‌نامه‌های امضاء شده فیمابین بانک و سازمان ها و شرکت‌های زیرمجموعه بنیاد شهید را در ماه‌های اخیر نشان‌دهنده عزم راسخ مدیران دو مجموعه برای افزایش دامنه خدمات‌رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران دانست و تصریح کرد: بانک دی تسهیلات خرد تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان را برای خانواده معزز ایثارگران که حقوق خود را از بانک دی دریافت می کنند با ارائه گواهی کسر از حقوق بدون نیاز به ضامن ارائه می کند که طراحی این بسته اعتباری کاملا منطبق بر نیاز و انتظارات جامعه ایثارگری است.

مدیرعامل بانک دی امضاء تفاهم نامه با سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر و شرکت مسافرتی شاهدان کوثر را گامی دیگر در برآورده کردن انتظارات خانواده معزز شاهد و ایثارگر دانست و گفت: هدف از این تفاهم نامه فراهم کردن زمینه اعزام پدران، مادران و خانواده های معزز شهدا و ایثارگران به عتبات عالیات است که امیدواریم منشا خیر و برکت برای خدمتگزاران به این قشر معزز باشد.

 

 

در ادامه این نشست علی دستجردی، مدیرعامل و نایب رئیس هیئت‌مدیره سازمان مجتمع های فرهنگی سیاحتی کوثر، سفرهای زیارتی را یکی از مهم‌ترین مطالبات خانواده معزز شهدا و ایثارگران از بنیادشهید دانست و گفت: با امضای این تفاهم‌نامه و فراهم شدن زمینه اعزام جامعه هدف به عتبات عالیات، آرزوی دیرینه پدران و مادران شهدا از سوی بانک دی محقق شد.

وی افزود: مشابه این اقدام تاکنون در بنیادشهید و شرکت‌های تابعه آن اتفاق نیفتاده بود و اگر اراده و همت مدیران فعلی بانک دی نبود شاید این تفاهم‌نامه مبارک عملیاتی نمی شد.

وی در پایان تأکید کرد: این تفاهم‌نامه به گونه ای است که تمامی اعضای جامعه هدف بنیادشهید در اقصی نقاط ایران و با هر بضاعت مالی می توانند با استفاده از آن به عتبات عالیات سفر کنند.

 

 

گفتنی است مهم‌ترین هدف این تفاهم‌نامه سه‌جانبه، علاوه بر گسترش همکاری‌های متقابل، اعطای تسهیلات مناسب برای اعزام جامعه هدف بنیاد شهید به زیارت عتبات عالیات عراق و سوریه است.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش