هتل خورشید هشتم کوثر در مشهد مقدس افتتاح و به بهره برداری رسید

به گزارش روابط عمومی سازمان مجتمع های فرهنگی سیاحتی کوثر؛  مراسم افتتاح و بهره برداری از هتل خورشید هشتم کوثر با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ، نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیرعامل و مدیران ارشد سازمان مجتمع های فرهنگی سیاحتی کوثر و برخی مقامات محلی، روز  پنجشنبه ۱۰ شهریور ماه به مناسبت هفته دولت برگزار شد.

 

دکتر قاضی زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم افتتاحیه گفت: هر ساله زائران ایثارگر بسیاری به مشهد سفر می‌کنند و خدمت‌رسانی به این قشر معزز یکی از دغدغه‌های مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران است. کلنگ این هتل 18 سال‌ پیش خورده بود و با توجه به مشکلات متعدد، به بهره داری نرسیده بود که با همت سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر و با همکاری سایر سازمان‌های وابسته به بنیاد در طول یک سال گذشته 50 درصد باقیمانده این پروژه تکمیل شد و امروز به بهره‌برداری رسید.

معاون رئیس جمهور در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم که این هتل یک مرکز اقامتی و فرهنگی ممتاز باشد و با فعالیت این هتل سبک جدید در هتلداری کشور ایجاد شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری نماینده ولی‌فقیه در 
بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در مراسم افتتاحیه این هتل، گفت: احداث این هتل و خدمت در این هتل یک باقیات صالحات است و خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران که زائر امام رضا (ع) نیز هستند، اجر و پاداش ارزشمندی خواهد داشت.

 

علی دستجردی مدیر عامل سازمان سیاحتی کوثر پس از تقدیر و تشکر از تمامی همکارانی که در سالهای قبل از افتتاح برای این هتل زحمت کشیده قدردانی کرد و  هدف از اجرای این پروژه با توجه به ماموریت‌های ذاتی سازمان در راستای ارائه خدمت به خانواده‌های معظم شهید و ایثارگر و توجه به شعار سال 1401 « تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین» عنوان کرد.

 

هتل خورشید هشتم کوثر یکی از هتل‌های زیر مجموعه هتل‌های کوثر وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران است و در فاصله 70 متری حرم مطهر قرار دارد، این هتل در زمینی به مساحت حدود 7 هزار متر مربع و زیربنایی بالغ بر 40 هزار متر مربع در 11 طبقه احداث شده است و 6 طبقه اقامتی و تجاری و 5 طبقه آن شامل پارکینگ و خدمات است. این هتل سه رستوران با زیربنای 2400 متر مربع دارد. سالن همایش و مجالس، استخر، سونا، مجموعه آب‌درمانی و امکانات ورزشی نیز از امکانات این هتل است.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش