انعقاد تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز و سازمان مجتمع های فرهنگی سیاحتی کوثر

به گزارش روابط عمومی سازمان مجتمع های فرهنگی سیاحتی کوثر؛ این تفاهم‌ نامه در راستای اجرای دستور جناب آقای دکتر سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برای اعزام  تعداد 30 هزار نفر از افراد خانواده معظم شهدا و ایثارگران به اعتاب مقدسه عراق فی‌مابین سازمان مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر و مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان اصفهان و شرکت مسافرتی هوایی جهانگردی شاهدان کوثر و با حضور نمایندگان بانک دی روز شنبه 5 آذر ماه تدوین و امضا شد.

علی دستجردی، مدیرعامل و نایب رئیس هیئت‌مدیره سازمان مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر در این نشست، این خدمت رسانی به این خانواده معزز  را توفیق الهی دانسته و امیدواریم به وظیفه نورانی خود در این خصوص به خوبی عمل کنیم  و با امضای این تفاهم‌نامه و فراهم شدن زمینه اعزام جامعه معزز هدف به عتبات عالیات، آرزوی دیرینه پدران و مادران شهدا محقق خواهد شد.

سلیمان رستمیان با اعلام این خبر با تأکید بر اینکه باید از تمامی ظرفیت‌ها برای خدمت به ایثارگران استفاده کرد، گفت: این تفاهم‌نامه در راستای اجرای دستور جناب آقای دکتر قاضی‌زاده هاشمی معاون محترم رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای اعزام 30 هزار نفر از ایثارگران کشور به عتبات عالیات فی‌مابین سازمان مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز و شرکت مسافرتی هوایی جهانگردی شاهدان کوثر منعقدشده است. وی در ادامه تصریح کرد: در این قرارداد تسهیلات قرض‌الحسنه به ایثارگران تعلق خواهد گرفت و هزار نفر از والدین و همسران شهدا به همراه آزادگان و جانبازان و همسران آنان به عتبات عالیات اعزام خواهند شد. 
گفتنی است این تفاهم‌نامه طی جلسه ای در 6 بند به امضای طرفین رسید.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش