رقابت کارکنان وزارت میراث ‌فرهنگی در رالی حماسه از تهران تا رامسر

به مناسبت هفته دفاع مقدس رالی تور گردشگری حماسه ویژه کارکنان، خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و همزمان با روز جهانی گردشگری از تهران به سمت رامسر برگزار شد.

این رویداد روز چهارشنبه ۵ مهرماه ۱۴۰۲ با حضور ۶۰ دستگاه خودرو و حدود ۲۰۰ نفر شرکت‌کننده از محل وزارتخانه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استارت خورد. شرکت‌کنندگان در این رقابت تهران را به مقصد شهر رامسر در استان مازندران ترک کردند تا با ثبت امتیاز در هشت ایستگاه کنترل و داوری مستقر در مسیر مسابقه، مهارت رانندگی، مسیریابی و فنی خود را به بوته آزمایش بگذارند.

 

از آنجایی که این نوع رالی ها به عنوان یک رویداد گردشگری شناخته می شوند، ملاک انتخاب برترین‌ها، کسب کمترین امتیاز منفی، رعایت اصول صحیح رانندگی، احترام به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، نحوه عملکرد شرکت کنندگان در موقعیت های مختلف و میزان مهارت در نقشه‌خوانی و مسیریابی است.

 

 

برگزیدگان این رالی تور گردشگری نیز  در مراسمی که در هتل کوثر رامسر برگزار شد، معرفی و با اهدای جوایز نقدی و جام از آنان قدردانی شد.

 

 

در انتهای مراسم آقای دکتر زارع مشاور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی که از جامعه ایثارگران می‌باشنداز ارائه خدمات اقامتی و پذیرایی  مدیریت و کارکنان هتل با دلنوشته ای در دفتر یادبود هتل رضایت خود و سایر مسئولین مربوطه را اعلام داشتند.

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش