تبدیل مراکز اقامتی سازمان فرهنگی، ورزشی و سیاحتی کوثر به کارگاه بزرگ عمرانی

با همکاری سازمان اموال و املاک بنیاد شهید و سازمان فرهنگی، ورزشی و سیاحتی کوثر، مراکز اقامتی این سازمان در دست بازسازی و ترمیم قرار گرفت.

 مجموعه هتل‌های کوثر رامسر، سفیدکنار انزلی، قدس، ثامن مشهد و کوثر البرز بعد از سال‌ها استفاده، فرسوده شده و بعضاً استفاده از آنها در شأن خانواده معظم شهدا و ایثارگران نبود.
این سازمان با عنایت به دستورات ریاست عالی بنیاد شهید، دکتر قاضی زاده هاشمی مبنی بر آماده سازی این مجموعه‌ها با همکاری مجدانه سازمان اموال و املاک کوثر باز سازی این مراکز را آغاز نمود.
جهت رسیدن به این اهداف سازمان اموال و املاک کوثر اقدام به برگزاری مناقصه و اخذ مشاور جهت باز سازی بخش عمده هتل کوثر رامسر  نظیر ساخت هتل ساحلی (جایگزین ساختمان E) با ظرفیت 250 باب اتاق در زیربنایی به وسعت 16500 متر مربع، تخریب و نوسازی رستوران موجود، بهسازی لاندری، احداث تالار و سالن مراسم، سالن اجتماعات و کلاس‌های آموزشی و باز سازی بال غربی هتل (ساختمان k) و تبدیل هتل به مجتمع اقامتی، گردشگری، آموزشی و ورزشی به عنوان بزرگترین مرکز خدمات اقامتی و تفریحی در شمال کشور خواهد شد.
در هتل سفیدکنار انزلی نیز ارتقاء ظرفیت ویلاها با احداث 50 باب ویلای دوخوابه،  ایجاد اکوکمپ به مساحت 70‌ هکتار روبروی هتل، احداث سالن اجتماعات، فضای تفریحی  و ورزشی روباز و توسعه فضای رستوران و لابی هتل در دستور کار قرار گرفت.
ارتقاء ظرفیت‌های مجتمع اقامتی، گردشگری و تفریحی کوثر البرز، بازسازی و بهسازی رستوران و آشپزخانه، احداث لاندری، نوسازی و مناسب‌سازی ویلاهای موجود، استانداردسازی و راه اندازی شهربازی و بهبود زیر ساخت تاسیسات مجتمع پس از گذراندن مراحل قانونی از دیگر اقدامات این سازمان خواهد بود.
تأمین اعتبار و اختصاص مبلغ 50 میلیارد ریال جهت بازسازی، بهسازی و بهره‌ برداری بلوک 2 هتل ثامن و طبقه دوم و سوم هتل قدس در مشهد نیز درنظر گرفته شده است و با اتمام مراحل عملیاتی این هتل‌ه سطح کیفی آنها افزایش پیدا خواهد کرد.
تشکیل کارگاه‌ عمرانی سازمان در حوزه زیر ساخت ابنیه و تاسیسات دیگر ظرفیت‌های موجود به منظور ارتقای کیفیت ارائه خدمات و افزایش رضایت‌مندی جامعه هدف متناسب با اهداف تربیتی ـ فرهنگی به خانواده‌های شاهد و ایثارگر و بطورکلی عموم مردم برنامه‌ریزی و زمانبندی و استخراج اطلاعات فنی دیگر واحدهای تابعه سازمان مورد مطالعه و امکان‌سنجی قرارگرفته و در مراحل دیگر آغاز خواهد شد.

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش