اعزام 1300 نفر از خانواده‌های ایثارگران به عتبات عالیات در آبان ماه

در ادامه برنامه سفر خانواده معظم شهدا و ایثارگران به اماکن زیارتی عتبات عالیات عراق، سی وسه کاروان نیز برای آبان ماه امسال آماده اعزام شدند.

 بر اساس مأموریت سازمان فرهنگی، ورزشی و سیاحتی کوثر مبنی بر ارائه خدمات فرهنگی، سیاحتی، زیارتی به جامعه هدف و نیز در راستای اجرای دستور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، آقای دکتر سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی، برای اعزام و تشرف حدود 30 هزار نفر از ایثارگران با اولویت خانواده معظم شهدا و ایثارگران به اعتاب مقدسه عراق که همراه با ارائه تسهیلات ویژه بانکی توسط بانک دی می باشد، تا کنون حدود یازده هزار نفر در قالب کاروان های زمینی و هوایی به مقصد کشور عراق اعزام شده اند. 
 با توجه به برگزاری مستمر کارگروه اعزام عتبات عالیات در استان های مختلف توسط شرکت زیارتی شاهدان کوثر و تسهیل در فرآیند این خدمت ، طی  برنامه ریزی های به عمل آمده با همکاری بنیاد استان‌ها، تعداد یک هزار و سیصد و بیست نفر در قالب سی و سه کاروان از استان‌های مختلف در آبان ماه به این سفر معنوی مشرف خواهند شد.
با توجه به استقبال جامعه هدف از این طرح و اعلام رضایتمندی ایشان از امکانات ارائه شده در طول این سفرها، برنامه ریزی سفرهای پیش رو سال جاری به صورت کامل انجام گرفته و علاوه بر ثبت نام های زائرین بر روی سامانه شاهدان کوثر، دیگر مراحل در دفاتر شرکت های مجری در استان ها در حال انجام می باشد.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش