آیین معارفه سرپرست سازمان فرهنگی، ورزشی و سیاحتی کوثر برگزار شد

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی حکمی «میثم جعفری» را به عنوان «سرپرست سازمان فرهنگی، ورزشی و سیاحتی کوثر» منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، ورزشی و سیاحتی کوثر؛ صبح روز چهارشنبه دهم آبان ماه، آیین معارفه سرپرست سازمان فرهنگی، ورزشی و سیاحتی کوثر با حضور سید محمد صادق هاشمی، معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران و آقای محمود پاکدل، معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید، مقامات دولتی و برخی از فرزندان شاخص شهدا و مشاوران و مدیران سازمان در هتل هویزه برگزار شد.

سید محمد صادق هاشمی، معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم گفت: امروز همه شما شاهد جنایات صهیونست با حمایت کشورهای غربی هستند. سالهاست این رژیم با حمایت این کشورها مردم عزیز فلسطین را به شهادت می رساند. لذا امروز یکی از اصلی ترین وظایف مسلمانان حمایت از مردم مظلوم فلسطین است و امیدواریم به زودی شاهد نابودی این رژیم غاصب باشیم. 
وی افزود: تولید آثار هنری باید یکی از اولویت های اصلی سازمان فرهنگی، ورزشی و سیاحتی کوثر باشد. تشکیل سازمان فرهنگی، ورزشی و سیاحتی کوثر با دستور ریاست بنیاد شهید در دو سال گذشته مدنظر قرار گرفت. البته این سازمان در سالیان گذشته به طور تفکیک شده تنها در حوزه اقامتی وسیاحتی مشغول به فعالیت بود، اما امروز بخش بزرگی از وظیفه معاونت فرهنگی بنیاد شهید در حوزه اجرا به این سازمان سپرده شده است. 
هاشمی بیان کرد: اولین هدف جدی این سازمان ارائه خدمت عادلانه به جامعه هدف است. اکنون جامعه هدف ما به بیش از سه و نیم میلیون نفر رسیده است و مراکز اقامتی ما نیز اندک می باشد، لذا نیاز است این خدمات به صورت عادلانه در میان جامعه هدف توزیع شود بنابراین یکی از اصلی ترین وظایف این سازمان توزیع عادلانه مراکز اقامتی و ورزشی به جامعه هدف است.
هاشمی تاکید کرد: باید پرهیز از اصراف در امکانات مدنظر ویژه مدیران قرار بگیرد تا ما شرمنده شهدا نباشیم. امیدواریم آقای جعفری که خود عضو خانواده ایثارگران و دارای سوابق درخشان است بتواند در این حوزه موفق عمل نماید.

سید محمد صادق هاشمی، معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران در انتهای مراسم، طی حکمی از طرف سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی،معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران انتصاب «میثم جعفری» را به عنوان «سرپرست سازمان فرهنگی، ورزشی و سیاحتی کوثر» ابلاغ کردند.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش