راه اندازی سامانه متمرکز ارائه خدمات با هدف دسترسی راحت تر به جامعه هدف

سرپرست سازمان فرهنگی، ورزشی و سیاحتی کوثر از  راه اندازی سامانه متمرکز ارائه خدمات با هدف دسترسی راحت تر  به جامعه هدف خبر داد.

صبح امروز چهارشنبه دهم آبان ماه، آیین معارفه سرپرست سازمان فرهنگی، ورزشی و سیاحتی کوثر با حضور  م سید محمد صادق هاشمی معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران در هتل هویزه برگزار شد.

در این مراسم حکم انتصاب دکتر  میثم جعفری توسط سید محمد صادق هاشمی معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران به وی تقدیم شد.
میثم جعفری سرپرست سازمان فرهنگی، ورزشی و سیاحتی کوثر در این مراسم گفت: این سازمان در مجوع ۳ هزار تخت اقامتی و بیش از ۵۷ مجتمع ورزشی را در اختیار دارد.

وی با اشاره به اینکه طبق اساسنامه سازمان فرهنگی، ورزشی و سیاحتی کوثر، نحوه ارائه خدمات در بنیاد  شهید جز وظایف اصلی این سازمان می باشد، افزود: تا پیش از این شکل اداره خدمات در حوزه گردشگری و ورزشی کاملا سنتی بود لذا تغییرات جدی به فضل خداوند اغاز شده است تا جامعه هدف بتواند به نحو عادلانه و مناسبتری از خدمات این سازمان استفاده کند. 

جعفری بیان کرد: راه اندازی سامانه متمرکز ارائه خدمات با هدف دسترسی راحت تر  به جامعه هدف در دستور کار قرار گرفته است چراکه متاسفانه زیر ساخت ما برای جمعیت ۳و نیم میلون نفری جامعه هدف بنیاد شهید اندک است. 

سرپرست سازمان فرهنگی، ورزشی و سیاحتی کوثر ادامه داد: در حوزه فصای فرهنگی مانند فضای مجازی و نشر کتب گام های خوبی برداشته شده است و از آنجاییکه فعالیت های معاونت فرهنگی بنیاد به سازمان محول شده است امیدواریم زیرساخت های موثری نیز برای آن فراهم نماییم.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش