حسین یکتا: اقدامات در بنیاد شهید باید به شکلی باشد که خانواده‌های شهدا احساس غرور کنند

 

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی حکمی «میثم جعفری» را به عنوان «سرپرست سازمان فرهنگی، ورزشی و سیاحتی کوثر» منصوب شد.

صبح روز چهارشنبه دهم آبان ماه، آیین معارفه سرپرست سازمان فرهنگی، ورزشی و سیاحتی کوثر با حضور حسین یکتا عضو شورای مرکزی قرارگاه عمار، سید محمد صادق هاشمی، معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران و آقای محمود پاکدل، معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید، مقامات دولتی و برخی از فرزندان شاخص شهدا و مشاوران و مدیران سازمان در هتل هویزه برگزار شد.

حسین یکتا عضو شورای مرکزی قرارگاه عمار در این نشست گفت: زلزله هرات کشته‌های زیادی داد و مردم مظلوم افغانستان بین این قصه و غصه ها گرفتار شدند اما امروز ما در ایران اسلامی امنیت داریم. 
وی ادامه داد: جا دارد امروز بچه‌ها یا نوه‌های شهدا که به بنیاد شهید می‌آیند احساس غرور کنند. ما از پشت دیوارهای بصره به پشت دیوارهای بیت‌المقدس رسیده‌ایم. ۱۴۰۰ سال است که ولایت و خلافت را جا به جا کرده‌اند؛ از ولایت به خلافت و حال ما آن را بر می‌گردانیم به محور ولایت فقیه بقیه الله «أَیْنَ الطّالِبُ بِدَمِ الْمَقْتُولِ بِکَرْبَلاءَ»می‌آید.
عضو شورای مرکزی قرارگاه عمار خاطرنشان کرد: همانطور که آقا گفته‌اند که « قضیه فلسطین کلید رمز آلود گشوده شدن درهای فرج به روی امت اسلام است» یعنی فرج امت در اینجا دعوای قبله‌ها است. ما باید دنده عوض کنیم؛ بچه شهید از دست رفته است، خانواده‌ شهیدمان نا امید شده است و کم و کسری دارد در حالی که ما در راه رسیدن به قله هستیم و پرچم شهیدان بالاست. امروزه این پرچم‌داری را بنیاد شهید باید برعهده گیرد.
یکتا ادامه داد: اقداماتی که در حال انجام است باید به شکلی باشد که خانواده‌های شهدا احساس غرور کنند. بنده مطلع شدم تمام بخش‌ها تجمیع شده و میدان عملیات معاونت فرهنگی به سازمان منتقل شده است و آقای جعفری یک طرف قصه هستند. 
وی با اشاره به لزوم فعالیت در فضای مجازی، عنوان کرد: آتش فضای مجازی در ایران ۸۰ برابر از کشورهای دیگر بیشتر است. اگر قرار است کار مجازی در این سازمان شود باید کار حرفه‌ای و تخصصی صورت گیرد. اگر آقایان قاضی زاده هاشمی و جعفری با نگاه گام دوم قدم پیش ببرند اوضاع بهتر می‌شود. 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش