نخستین جشنواره ملی سرود آوای آدینه در مجتمع فرهنگی گردشگری کوثر البرز برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، ورزشی و سیاحتی کوثر؛ جشنواره ملی سرود آوای آدینه روز جمعه پس از سه روز رقابت با معرفی برترین‌ها در مجتمع فرهنگی گردشگری کوثر البرز (کردان) به کار خود پایان داد.
این جشنواره با حضور حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری، رییس شورای سیاست‌گزاری ائمه جمعه کشور و امام جمعه موقت تهران و حجت الاسلام والمسلمین روح الله مختاری امام جمعه ساوجبلاغ و برخی از مسئولین رده استانی در راستای آشنایی عموم مردم با نماز جمعه و برکات آن و با هدف اجرای سیاست‌های اصولی شورای سیاست‌گزاری ائمه جمعه کشور با مشارکت دفتر شعر و موسیقی صدا و سیما به مدت دو روز و با اهدای جوایز به گروه‌های برگزیده از دختران و پسران برگزار شد.
 حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری در آئیین اختتامیه جشنواره ملی سرود آوای آدینه درباره استفاده از شیوه‌های مناسب فرهنگی برای ترویج فرهنگ نماز و به‌ویژه توجه به ترویج جایگاه نماز جمعه به ایراد سخن پرداخت.
در اولین دوره جشنواره ملی سرود آوای آدینه ۱۳۵ اثر در بخش رقابتی و سایر بخش ها به دبیرخانه ارسال شد. در بخش دختران گروه های سراج، نسیم صبا و آوای مهرطاها و در بخش پسران گروه جوانه ها، نسیم صبا و موعود با رای هیات داوران به ترتیب اول تا سوم اعلام شدند. در بخش نماهنگ گروه سرود ولایت از استان قم، عشاق النبی استان کرمان و ماوا از استان اصفهان اول تا سوم شدند. در بخش تک خوان آقایان علیرضا مانیان، یاسین تیموری، محمد فاضل کوهی و مهدی جعفرزاده به عنوان برگزیده و در بخش گروهی، گروه شایسته تقدیر سقای حسین و کانون امام جعفر صادق(ع) معرفی شدند.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش