برگزاری دوره آموزشی خدمات و تسهیلات گردشگری ویژه گردشگران سالمند و افراد دارای معلولیت در هتل هویزه

 

هتل هویزه تهران به مناسبت روز جهانی معلولان با برگزاری دوره آموزشی تسهیلات گردشگری برای افراد دارای معلولیت اقدام به افزایش آگاهی کارکنان هتل کرد.
در چارچوب تلاش برای ایجاد یک جامعه پذیرا و دوستانه، هتل هویزه تهران به مناسبت روز جهانی معلولان، یک دوره کارگاه آموزشی با عنوان "شناخت، الزامات و تسهیلات گردشگری دسترس‌پذیر ویژه گردشگران سالمند و افراد دارای معلولیت" برگزار کرد. این دوره کارگاه در تاریخ‌های 13 و 15 آذر ماه با حضور مدیران و کارکنان هتل هویزه تهران  برگزار شد.
اساتید مجرب انجمن فرهنگی، ورزشی و گردشگری معلولان پارس به عنوان مدرسان این دوره کارگاه حضور یافته و مباحث متنوعی را در زمینه‌های شناخت نیازهای گردشگران سالمند و افراد دارای معلولیت، الزامات و استانداردهای گردشگری دسترس‌پذیر به شرکت‌کنندگان آموزش دادند.
در این دوره کارگاه، مفاهیم اساسی معلولیت و سالمندی، تجهیزات توان بخشی و گردشگری دسترس‌پذیر برای افراد با نیازهای خاص مورد بررسی قرار گرفت و راهکارها و تسهیلات مناسب جهت ایجاد یک محیط گردشگری با نشاط، سازگار و با نیازهای افراد معلول به شرکت‌کنندگان آموزش داده شد.

 

 

سید محسن بلندی مدیر هتل هویزه  در این خصوص اظهار داشت: "هدف از برگزاری این دوره کارگاه، افزایش آگاهی کارکنان هتل نسبت به نیازها و مشکلات سالمندان وافراد دارای معلولیت است تا با ارائه خدمات بهینه و متناسب با نیازهای این گروه از مسافران، گامی بزرگ به سوی گردشگری دسترس‌پذیر برداریم."
با برگزاری این دوره کارگاه،هتل هویزه تهران نشان داد که به عنوان یک واحد گردشگری، ملتزم به ایجاد فرآیندها و تسهیلاتی برای افراد معلول است و از سوی دیگر، مسیری را برای توسعه گردشگری دسترس‌پذیر در جامعه به ویژه در روزهای آینده روشن کرده است.

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش