علی دستجردی مدیرعامل سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر دهه مبارک فجر را تبریک و تهنیت گفت

به گزارش پایگاه خبری گروه هتلهای کوثر، علی دستجردی، مدیرعامل و نائب رئیس هیأت مدیره سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر در پیامی ایام دهه مبارک فجر را به همه کارکنان ، خانواده‌ها و مردم شریف تبریک گفتند.
متن این پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام بر بهمن، ماه پیروزی حق علیه باطل و درود فراوان به محضر بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و پیروان مکتبی که با تکیه بر قدرت  لایزال حق ، حماسه آفریدند و پرچم ایمان را در درون شوره زار استبداد برافراشتند.                                                                            
ایام فرخنده دهه فجر تنها یادآور یک واقعه بزرگ تاریخی نیست ؛ بلکه تجلی بیش از 40 سال حیات شجره طیبه در پرتو انقلاب شکوهمند اسلامی است . بی تردید انقلاب اسلامی ایران سرآغاز فصلی نوین در تاریخ معاصر ما و در اساس و جوهره خود یک انقلاب معنوی و ریشه در مبانی اصیل فرهنگ اسلامی دارد و خدا را شاکریم که پس سالها تلاش و همت فرزندان این مرز و بوم، شاهد شکوفایی و پیشرفت‌های افتخارآفرین درعرصه های مختلف کشور عزیزمان هستیم.                                  
اینجانب  فرا رسیدن دهه مبارک فجر ، چهل و دومین بهار انقلاب، هنگامه طلوع آزادی ایران اسلامی که با رهبری حکیمانه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به وقوع پیوست را به کارکنان و خانواده بزرگ سازمان مجتمع های فرهنگی سیاحتی کوثر و گروه هتل‌های کوثر تبریک و تهنیت عرض نمود و ضمن تجدید پیمان با شهدا و رهبر فرزانه انقلاب،  از پیشگاه خداوند سبحان سربلندی و عزت روزافزون ملت شریف ایران را در مسیر دستیابی همه جانبه به آرمان‌های تابناک انقلاب اسلامی  مسئلت می‌نمایم.
علی دستجردی
مدیر عامل و نائب هیأت مدیره 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش